DS Smith tukee vähävaraisten joulua

Johtava kestävän kehityksen mukaisten pakkausten suunnittelija ja valmistaja DS Smith tukee jälleen tänä vuonna vähävaraisten suomalaisten joulua.

Joulun aikaan DS Smith on perinteisesti tukenut kotimaan vähävaraisia ihmisiä. DS Smith on lahjoittanut kuluvan vuoden joulukorttivarat Mannerheimin Lastensuojeluliiton ja Suomen Punaisen Ristin yhdessä Ylen kanssa toteuttamaan Hyvä joulumieli -keräykseen kotimaan vähävaraisten lapsiperheiden hyväksi. Lisäksi DS Smith tukee Akaan Viialassa paikallista Joulupuu -keräystä sekä yrityksenä että henkilökunnan keräämin lahjoin.

”Meille yrityksenä on tärkeää, että voimme tukea sitä yhteisöä, missä me itse toimimme. Siksi oli helppoa päättää tänäkin jouluna tukea kotimaan vähävaraisten joulua.” -Ari Viinikkala, toimitusjohtaja, DS Smith, Suomi

Yhteisöjen tukeminen on DS Smithille tärkeää ympäri vuoden. DS Smith on Suomessa kuluvana vuonna lahjottanut konkreettisesti valmistamiaan tuotteita kiertotalouden mukaisen toiminnan edistämiseen Kansainväliselle Salibandyliitolle IFF:lle käytettäväksi Salibandyn MM-kisoissa sekä Hope ry:lle urheiluvälinekeräykseen. Näiden lisäksi DS Smith on tukenut paikallisen positiivisen henkilön huomioivaa tekoa, lahjoittanut kirsikkapuita perustettuun kirsikkapuupuistoon luonnon monimuotoisuuden edistämiseen ja osallistunut paikallisesti yhteisöjemme hyväksi tehtävään talkootyöhön maailman siivouspäivänä.