DS Smith tukee vuoden positiivisimman henkilön löytymistä Vihdissä ja Karkkilassa

DS Smith tukee Vihdin Nuorkauppakamarin vuoden positiivisimman henkilön etsintää Vihdissä ja Karkkilassa lahjoittamalla kampanjan käyttöön sitä varten Nummelan tehtaalla valmistettavat ympäristön huomioivat pahviset äänestyslipukelaatikot.

Positiivisuus huomioon

Haastavien aikojen vuoksi vuoden positiivisimman paikallisesti vaikuttavan henkilön esille nostaminen on mitä upeinta työtä. Tätä varten Vihdin Nuorkauppakamarilla on paikallinen kampanja, jota DS Smith tukee.

Kesäisessä kampanjassa kuntalaisia pyydetään äänestämään vuoden positiivisinta karkkilalaista ja vuoden positiivisinta vihtiläistä henkilöä.

DS Smith tukee kampanjan näkyvyyttä ja äänestysmahdollisuutta tarjoamalle Vihdin Nuorkauppakamarin käyttöön kampanjaa varten Nummelan tehtaalla Hiidenmäessä valmistettavat ympäristön huomioivat pahviset äänestyslaatikot. Äänestyslipukkeille suunnitellut laatikot sijoitetaan paikallisiin pienyrityksiin, joissa äänestäminen onnistuu kampanja-aikana.

"Meistä on tärkeää olla mukana siinä yhteisössä, missä me itsekin toimimme. Mennyt koronan sävyttämä vuosi on ollut hyvin erilainen ja monelle ihmiselle hyvin kuormittava, joten positiivisuuden korostaminen on ehdottomasti asia, jossa haluamme olla mukana," sanoo DS Smithin Suomen toimitusjohtaja Ari Viinikkala

"Myyntitelineet, kilpailukuponkilaatikot, mainosständit ja muut myynninedistämisratkaisut ovat pakkausten ja verkkokauppalaatikoiden lisäksi meidän syvintä osaamistamme, joten Vihdin Nuorkauppakamari kysyi apua täysin oikeasta paikasta. Nummelan tehtaalla meillä on osaava joukko ihmisiä, jotka suunnittelevat ja valmistavat tuotteita useille merkittäville kotimaisille ja kansainvälisille tuotemerkeille, joten varsin usein vähittäiskaupassa kohtaamamme myyntitelineet ovat jo muutenkin lähtöisin täältä meiltä," jatkaa DS Smithin myyntipäällikkö Juha Miettinen, joka työskentelee itsekin Nummelassa.

DS Smith on toiminnassaan nostanut kestävän kehityksen ja kiertotalouteen siirtymisen keskiöön. Sen valmistamat kierrätettävät, usein jo kierrätetystä materiaalista valmistetut myyntitelineet, mainosständit, displayt, pahvilaatikot, verkkokauppalaatikot ja moneen tarpeeseen soveltuvat pakkaukset ovat turvallinen ratkaisu myös ympäristön kannalta, sillä niistä ei käytön jälkeen jää jätettä, vaan ne voidaan kierrättää ja materiaali voidaan käyttää jopa 25 kertaa uudelleen.

Lisätietoja kampanjasta Vihdin Nuorkauppakamarilta www.jcivihti.com

Positiivisuus huomioon

DS Smith lahjoittaa keräyslaatikot Kansainvälisen Salibandyliiton tapahtumiin13.4.2021 08:30:00 EEST | Tiedote

DS Smith, joka on kierrätettävien aaltopahvisten pakkausratkaisuiden johtava valmistaja ja jonka toiminnan ytimessä kestävä kehitys ja kiertotalous ovat, lahjoittaa Kansainväliselle Salibandyliitolle, International Floorball Federationille, sen “Stick with It!” -kierrätyskampanjan keräyslaatikot. Laatikot valmistetaan juuri tätä tarvetta varten DS Smithin tehtailla Suomessa.