EcoReal Oy

EcoRealilla korkea asiakastyytyväisyys

Kiinteistö- ja rakennusalan asiantuntijayritys EcoReal sai asiakkailta hyvät arvosanat alkukesästä tehdyssä asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Suositteluhalukkuutta kuvaava NPS-luku oli 58 eli asiakkaat suosittelevat hyvin todennäköisesti EcoRealin palveluita myös muille. Erityisen tyytyväisiä oltiin asiantuntijoiden ammattitaitoon.

Henkilöstön osaamisen lisäksi asiakkaat antoivat hyvää palautetta asiakaslähtöisyydestä, projektien johtamisesta ja aikataulujen hallinnasta.

Asiakastyytyväisyys näkyy myös liiketoiminnan jatkuvana kasvuna. Tammi-kesäkuussa EcoRealin liikevaihto oli 3 241 000 euroa ja siinä on kasvua edelliseen vuoteen verrattuna yli 80 %. Liikevaihdon kasvun taustalla ovat asiakkaille toteutetut lukuisat energiaremontit. Voimakkaasta kasvusta huolimatta liiketoiminta on saatu pidettyä kannattavana.

”On ollut ilo huomata, että asiakkaidemme luottamus on säilynyt korkealla tasolla liiketoimintaympäristön murroksesta huolimatta. Henkilökunnallemme kuuluu suuri kiitos siitä, että palvelut on saatu tuotettua laadukkaasti myös poikkeustilanteen aikana. Samalla taloudellinen tilanteemme on pysynyt vakaana, emmekä ole joutuneet turvautumaan yhteiskunnan tukiin”, kertoo talous- ja rahoitusjohtaja Juho Mäkelä.

Lisätietoja:
EcoReal Oy, talous- ja rahoitusjohtaja Juho Mäkelä, p. 050 577 0122

EcoReal Oy
Firdonkatu 2 T 84

EcoReal on kiinteistö- ja rakennusalan kasvava asiantuntijayritys. Ydintavoitteemme on vähentää ilmastopäästöjä sekä varmistaa ihmisten terveelliset ja turvalliset olosuhteet. Toimintamme perustuu arvoihimme: vastuullisuus, luotettavuus ja tehokkuus. www.ecoreal.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta EcoReal Oy

Nimitysuutinen: Jukka Holopainen ylläpitopalveluiden johtajaksi2.4.2020 08:32:00 EEST | Tiedote

EcoReal kasvattaa kiinteistöjen teknisen manageerauksen palveluita ja on nimittänyt diplomi-insinööri Jukka Holopaisen johtamaan ylläpitopalveluita. Hän on toiminut aiemmin Lassila & Tikanojalla pääkaupunkiseudun kiinteistötekniikan aluejohtajana. Sitä ennen hän toimi muun muassa ISS Palveluissa ylläpitopalveluiden eri tehtävissä. ”Odotan, että saan kehittää yhdessä asiakkaiden kanssa kiinteistöjä viihtyisiksi, turvallisiksi ja energiatehokkaammiksi. Ylläpitopalvelut ovat tulleet tutuiksi jo aiemmin, mutta EcoRealin tarjonnan laajuus pääsi yllättämään minut. Energiatehokkuuden lisäksi EcoRealin vahvuus on vastuullisuus. Uudessa tehtävässä haluan tutustua kollegoihin ja asiakkaisiin sekä kehittää ylläpitopalveluita heidän kanssaan”, Holopainen sanoo. Kiinteistöjen tekninen manageeraus on kiinteistöjen jatkuvan ylläpidon ja rakennuttamisen johtamista. Tekninen manageri varmistaa, että kiinteistöä hoidetaan asianmukaisesti ja laadukkaasti. Tekninen manageeraus on tärkeä osa kiinteistöjen

Asiakkaat entistä tyytyväisempiä EcoRealin palveluihin24.1.2020 09:14:20 EET | Tiedote

EcoRealin asiakastyytyväisyyttä kuvaavan NPS-indeksin arvo nousi viime syksyn asiakastyytyväisyyskyselyssä luvusta 69 lukuun 74. NPS-indeksi kertoo, kuinka suurella todennäköisyydellä asiakkaat suosittelisivat EcoRealin palveluita. Arvoja, jotka ylittävät 40, pidetään yleisesti hyvinä. EcoRealin uusin tulos on siis huippuluokkaa. ”Olemme erittäin kiitollisia asiakkaillemme, jotka luottavat meihin ja joiden kanssa olemme saaneet tehdä mielenkiintoisia projekteja. Tästä on mukava lähteä rakentamaan uusia projekteja tämän vuoden aikana”, kertoo EcoRealin toimitusjohtaja Janne Rytkönen. Asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella asiakkaat olivat erityisen tyytyväisiä henkilöstömme ammattitaitoon, asiantuntemukseen ja palveluasenteeseen. EcoRealin kanssa tehdyt projektit koettiin hyödyllisiksi ja lisäarvoa tuottaviksi. EcoRealin palvelutarjontaa on laajennettu viime aikoina kiinteistöjen ympäristöluokituksiin (BREEAM In-Use) ja hiilijalanjäljen laskentaan. Myös teknisen manageerauksen palveluja