eCraft ja Wolters Kluwer CCH Tagetik aloittavat strategisen yhteistyön

eCraft ja CCH Tagetik nostavat modernin talousohjauksen uudelle tasolle

eCraft ja CCH Tagetik uudistavat asiakkaidensa talousohjauksen tuoden globaaleille, suurille ja keskisuurille organisaatioille erinomaiset kyvykkyydet talouden suorituskyvyn johtamiseen ja seurantaan. CCH Tagetikin Finance Transformation Platform –ratkaisu yhdistettynä eCraftin toiminnanohjausosaamiseen sekä yhtiön laajoihin analytiikka- ja liiketoiminnan suunnittelukyvykkyyksiin tuo asiakkaille kokonaisvaltaisen näkemyksen yrityksen talouden johtamiseen.

CCH Tagetik integroituu myös Microsoftin alustaan yhdistäen talouden ja yrityksen muut toiminnot yhdeksi ennuste- ja suunnittelutarkkuudeltaan eheäksi kokonaisuudeksi. eCraftin emoyhtiö Fellowmind Group on myös valinnut CCH Tagetikin omaksi talousohjauksen järjestelmäkseen tukemaan yrityksen kasvua ja talouden prosesseja. Ratkaisua hyödynnetään etenkin konsernikonsolidoinnissa ja raportoinnissa.

“CCH Tagetik on loistava laajennus eCraftin jo olemassa olevaan datavetoisen talousohjauksen tarjoomaan. CCH Tagetik tarjoaa meille markkinoiden johtavan ratkaisun konsernitilinpäätöksien ja -konsolidointien laadintaan sekä raportointiin ja ennustamiseen. Jaamme CCH Tagetikin kanssa yhteisen vision vahvasta kasvusta Pohjoismaissa seuraavien vuosien aikana.”

- Mikko Kupiainen, Head of Finance & Performance Planning, eCraft

Asiakkaille eCraftin ja CCH Tagetikin yhteistyö tuo monia etuja:

• Nopeuta ja ketteröitä talouden suorituskyvyn ohjausta, liiketoiminnan suunnittelua sekä talouden prosesseja yhdessä yhtenäisessä talousohjauksen alustassa
  • Valmiilla integraatioilla lisäät IT-investointisi arvoa ja pidät huolen datan eheydestä läpi koko organisaation. CCH Tagetik integroituu valmiilla liittymillä Microsoftin ja Qlikin järjestelmiin sekä muihin toiminnanohjaus- ja CRM-järjestelmiin, Sharepointiin, MS Officeen sekä useisiin tietomalleihin. Saumattomat integraatiot tehostavat työskentelyä ja vähentävät manuaalista työtä.
  • Skaalaa ratkaisua tarpeesi mukaan. Tagetikin ratkaisut on suunniteltu tukemaan kasvuasi ja toimimaan niin pilvi- kuin on premise-ympäristössä.

"eCraft tunnetaan yhtenä alan parhaimmista toimijoista, joka on menestyksekkäästi luonut arvoa asiakkaille innovatiivisilla ratkaisuillaan. Olemme äärimmäisen tyytyväisiä päästessämme julkistamaan tämän yhteistyön, joka sisältää myös eCraftin emoyhtiön Fellowmindin uuden asiakkuuden. Odotamme innolla yhteistä mahdollisuutta tuoda uutta innovaatiota markkinaan. Tämä yhteistyö on myös iso askel kohti digitaalisen transformaation mahdollistamista talousohjauksen asiakkaillemme Pohjoismaissa.”

- Jonas Qvarfordt, Sales Director, CCH Tagetik Nordic

Mikko Kupiainen, eCraft
mikko.kupiainen@ecraft.com

eCraft on IT- ja konsultointipalveluihin keskittynyt yritys, jonka palvelut kattavat digitaalisten liiketoimintaratkaisujen kokonaisuuden mukaan lukien toiminnanohjauksen ja asiakkuudenhallinnan, analytiikan, tekoälyn sekä sovelluskehityksen ja palvelumuotoilun. eCraftilla työskentelee 330 asiantuntijaa, joiden osaamisessa yhdistyy asiakasymmärrys, uusin teknologia sekä dataosaaminen. Yritys on edelläkävijä Microsoft-ratkaisuissa sekä johtava Qlik-konsultointitalo. Haluamme olla paitsi asiakkaidemme tulevaisuuden liiketoiminnan mahdollistaja, mutta myös työpaikka, jossa panostetaan ihmisten osaamisen kehittämiseen ja hyvinvointiin. eCraftilaisia työskentelee toimipisteissä Espoossa, Tampereella, Vaasassa, Turussa, Jyväskylässä sekä Malmössä. eCraft on osa kansainvälistä Fellowmind-konsernia, joka toimii Hollannissa, Saksassa, Ruotsissa, Tanskassa, Puolassa sekä Suomessa 1 400 asiantuntijan voimin. Fellowmind on yksi Euroopan johtavista Microsoftin liiketoimintaratkaisuihin keskittyneistä toimijoista. Konsernin liikevaihto on 200 miljoonan euroa. Lue lisää: www.ecraft.com ja www.fellowmindcompany.com

Ruotsalainen DQC liittyy osaksi Fellowmind Groupia - Tarjoama Ruotsissa laajenee Microsoft Modern Workplace -ratkaisujen osalta26.11.2020 16:32:54 EETTiedote

GÖTEBORG (SE) / BARNEVELD (NL), 26. marraskuuta 2020 – Ruotsalainen Microsoftin moderni workplace -kumppani DQC liittyy Fellowmind-perheeseen. DQC:n myötä Fellowmind kasvattaa merkittävästi Ruotsin toimintojaan ja ryhtyy tarjoamaan DQC:n markkinoiden johtavia palveluita Microsoftin Modern Work -teknologioissa. DQC-tiimi yhdistää voimansa Fellowmindin muiden sisaryhtiöiden Orangon ja Endeavorin kanssa Ruotsissa. Kauppa vahvistaa Fellowmindin johtoasemaa liiketoimintasovellusten ja digitaalisten työtilojen saralla.

Asiakas keskiössä – energia-alan palveluyritys Nivos yhtenäistää asiakkuudenhallintaansa uudella CRM-järjestelmällä yhteistyössä eCraftin kanssa26.11.2020 14:25:57 EETTiedote

Energia-, vesi-, lämpö- ja tietoverkkoratkaisujen monialayhtiö Nivos kehittää yhtenäistä asiakkuudenhallintajärjestelmää yhteistyössä eCraftin kanssa. Hankkeen tavoitteena on tukea Nivoksen tulevaisuuteen tähtäävää asiakkuudenhallinnan visiota, mihin liittyy kattava ja monipuolinen CRM-järjestelmä, jolla hallinnoida asiakastiedot kokonaisuutena kaikkien Nivoksen eri liiketoimintojen osalta.

Pienkuormaajien Made in Finland -tuotannosta ylpeä Avant Tecno modernisoi toiminnanohjausratkaisunsa eCraftin kanssa18.11.2020 11:08:56 EETTiedote

Suomalainen, pienkuormaajia ja työlaitteita valmistava Avant Tecno on ottanut käyttöön uuden toiminnanohjausratkaisun yhteistyössä eCraftin kanssa. Avant Tecno valmistaa kaikki pienkuormaajat tehtaallaan Suomessa, myyntikonttoreita ja maahantuontikumppaneita Avant Tecnolla on maailmanlaajuisesti yli 55 maassa. Käyttöönotettu uusi ratkaisu tukee Avant Tecnon kansainvälistä liiketoimintaa; Microsoft Dynamics 365 Business Centralin käyttöönotto aloitettiin Suomessa ja sitä laajennetaan vaiheittain myyntiyhtiöihin maailmalla.

Metropolia rakentaa kestävää tulevaisuutta yritysmaailman opein - tiedolla johtaminen keskiössä, eCraft kumppanina5.11.2020 10:52:54 EETTiedote

Metropolia Ammattikorkeakoulu ravistelee julkisen sektorin perinteisiä tapoja ja pyrkii johtamisen ja taloushallinnon osalta toimintatapoihin, jotka ovat tyypillisiä yritysmaailmassa. Metropoliassa luodaan uudenlaista tiedolla johtamisen kulttuuria, jossa eCraft on ollut mukana kumppanina ja sparraajana jo parin vuoden ajan. Raportointi on uudistettu QlikSense-ratkaisulla ja talouden suunnittelu, budjetointi ja ennustaminen toteutetaan Workday Adaptive Planning -ratkaisulla.