eCraft ja Wolters Kluwer CCH Tagetik aloittavat strategisen yhteistyön

eCraft ja CCH Tagetik nostavat modernin talousohjauksen uudelle tasolle

eCraft ja CCH Tagetik uudistavat asiakkaidensa talousohjauksen tuoden globaaleille, suurille ja keskisuurille organisaatioille erinomaiset kyvykkyydet talouden suorituskyvyn johtamiseen ja seurantaan. CCH Tagetikin Finance Transformation Platform –ratkaisu yhdistettynä eCraftin toiminnanohjausosaamiseen sekä yhtiön laajoihin analytiikka- ja liiketoiminnan suunnittelukyvykkyyksiin tuo asiakkaille kokonaisvaltaisen näkemyksen yrityksen talouden johtamiseen.

CCH Tagetik integroituu myös Microsoftin alustaan yhdistäen talouden ja yrityksen muut toiminnot yhdeksi ennuste- ja suunnittelutarkkuudeltaan eheäksi kokonaisuudeksi. eCraftin emoyhtiö Fellowmind Group on myös valinnut CCH Tagetikin omaksi talousohjauksen järjestelmäkseen tukemaan yrityksen kasvua ja talouden prosesseja. Ratkaisua hyödynnetään etenkin konsernikonsolidoinnissa ja raportoinnissa.

“CCH Tagetik on loistava laajennus eCraftin jo olemassa olevaan datavetoisen talousohjauksen tarjoomaan. CCH Tagetik tarjoaa meille markkinoiden johtavan ratkaisun konsernitilinpäätöksien ja -konsolidointien laadintaan sekä raportointiin ja ennustamiseen. Jaamme CCH Tagetikin kanssa yhteisen vision vahvasta kasvusta Pohjoismaissa seuraavien vuosien aikana.”

- Mikko Kupiainen, Head of Finance & Performance Planning, eCraft

Asiakkaille eCraftin ja CCH Tagetikin yhteistyö tuo monia etuja:

• Nopeuta ja ketteröitä talouden suorituskyvyn ohjausta, liiketoiminnan suunnittelua sekä talouden prosesseja yhdessä yhtenäisessä talousohjauksen alustassa
  • Valmiilla integraatioilla lisäät IT-investointisi arvoa ja pidät huolen datan eheydestä läpi koko organisaation. CCH Tagetik integroituu valmiilla liittymillä Microsoftin ja Qlikin järjestelmiin sekä muihin toiminnanohjaus- ja CRM-järjestelmiin, Sharepointiin, MS Officeen sekä useisiin tietomalleihin. Saumattomat integraatiot tehostavat työskentelyä ja vähentävät manuaalista työtä.
  • Skaalaa ratkaisua tarpeesi mukaan. Tagetikin ratkaisut on suunniteltu tukemaan kasvuasi ja toimimaan niin pilvi- kuin on premise-ympäristössä.

"eCraft tunnetaan yhtenä alan parhaimmista toimijoista, joka on menestyksekkäästi luonut arvoa asiakkaille innovatiivisilla ratkaisuillaan. Olemme äärimmäisen tyytyväisiä päästessämme julkistamaan tämän yhteistyön, joka sisältää myös eCraftin emoyhtiön Fellowmindin uuden asiakkuuden. Odotamme innolla yhteistä mahdollisuutta tuoda uutta innovaatiota markkinaan. Tämä yhteistyö on myös iso askel kohti digitaalisen transformaation mahdollistamista talousohjauksen asiakkaillemme Pohjoismaissa.”

- Jonas Qvarfordt, Sales Director, CCH Tagetik Nordic

Mikko Kupiainen, eCraft
mikko.kupiainen@ecraft.com

eCraft on IT- ja konsultointipalveluihin keskittynyt yritys, jonka palvelut kattavat digitaalisten liiketoimintaratkaisujen kokonaisuuden mukaan lukien toiminnanohjauksen ja asiakkuudenhallinnan, analytiikan, tekoälyn sekä sovelluskehityksen ja palvelumuotoilun. eCraftilla työskentelee 330 asiantuntijaa, joiden osaamisessa yhdistyy asiakasymmärrys, uusin teknologia sekä dataosaaminen. Yritys on edelläkävijä Microsoft-ratkaisuissa sekä johtava Qlik-konsultointitalo. Haluamme olla paitsi asiakkaidemme tulevaisuuden liiketoiminnan mahdollistaja, mutta myös työpaikka, jossa panostetaan ihmisten osaamisen kehittämiseen ja hyvinvointiin. eCraftilaisia työskentelee toimipisteissä Espoossa, Tampereella, Vaasassa, Turussa, Jyväskylässä sekä Malmössä. eCraft on osa kansainvälistä Fellowmind-konsernia, joka toimii Hollannissa, Saksassa, Ruotsissa, Tanskassa, Puolassa sekä Suomessa 1 400 asiantuntijan voimin. Fellowmind on yksi Euroopan johtavista Microsoftin liiketoimintaratkaisuihin keskittyneistä toimijoista. Konsernin liikevaihto on 200 miljoonan euroa. Lue lisää: www.ecraft.com ja www.fellowmindcompany.com

Fimlabin asiakkuudenhallinta CRM-järjestelmään yhteistyössä eCraftin kanssa27.4.2020 12:20:56 EESTTiedote

Terveydenhuollon laboratoriopalveluita tarjoava Fimlab Laboratoriot Oy yhtenäisti asiakkuudenhallintansa Microsoft Dynamics 365 Sales -ratkaisun avulla yhteistyössä eCraftin kanssa. Fimlabin toimintaan liittyy laaja asiakas- ja sidosryhmäverkosto ja kattava palveluvalikoima. Yhtenäisessä CRM-järjestelmässä hallinnoidaan Fimlabin organisaatioasiakas-, toimittaja- ja yhteistyökumppanitietoja, sopimuksia sekä kaikkia palvelu- ja tutkimushankkeita. Ratkaisu tukee yrityksen koko palveluprosessin hallintaa henkilöasiakkaaseen asti ja sopii erittäin hyvin terveydenhuoltoalan yrityksen liiketoiminnan tueksi. Järjestelmän käyttöönottoprojekti eteni sujuvasti ja nopeasti suunnittelusta käyttöönottoon 4 kuukaudessa.

Marine- ja offshore-toimialan yritys ALMACO Group digitalisoi globaalin projektiliiketoiminnan ohjauksensa yhteistyössä eCraftin kanssa10.1.2020 11:43:00 EETTiedote

Marine- ja offshore-teollisuudelle kattavia kokonaistoimituksia tarjoava ALMACO ryhtyy laajaan, koko globaalin konsernin kattavaan kehityshankkeeseen yhteistyössä eCraftin kanssa. ALMACO uudisrakentaa ja modernisoi meri- ja offshore-teollisuuden majoitus- ja catering-alueita. Yrityksellä on toimistoja ympäri maailmaa. Uuden liiketoimintaratkaisun käyttöönotto tehdään vaiheittain ja aloitetaan ALMACOn Suomen, Ranskan ja USA:n toiminnoista.