Ecosir Group Oy

EDISTYKSELLISTÄ JÄTTEEN- JA PYYKINSIIRTOTEKNOLOGIAA KÖÖPENHAMINAAN

Ecosir Group toimittaa jätteen- ja pyykin siirtoteknologiaa sairaalaan Tanskan Kööpenhaminaan. Yhtiö on tunnettu korkean teknologian putkisiirtojärjestelmistä lähes kaikissa Suomen suurimmissa yliopisto- ja keskussairaaloissa tai terveyskeskuksissa.

Ecosir Group on markkinajohtaja Health Care (HC)- segmentin jätteen ja pyykin kiinteistölogistiikkaa tukevissa puoli- ja täysautomaattisissa putkisiirtoratkaisuissa. Kun jäte ja pyykki siirretään nopeasti ja hygieenisesti putkissa, se vapauttaa enemmän aikaa sairaalan henkilökunnalle ammattia vastaavaan hoitotyöhön ja siten parantaa sairaalan ja terveydenhuollon palvelujen potilasturvallisuutta sekä hygieniaa.

Aikaisemmin yhtiö on raportoinut useista merkittävistä sopimuksista kuten Helsingin yliopiston sairaanhoitopiiri HUS (3 sairaalaa) ja Kuopion yliopistollisen sairaalakampuksen järjestelmät. Terveydenhuoltosegmentin lisäksi, Ecosir Group automatisoitua jätteen alipainesiirtoteknologiaa tullaan näkemään Malesian korkeimmissa parhaillaan rakennettavissa asuin pilvenpiirtäjissä.

"Terveydenhuollossa on koko maailmassa suuri tarve parantaa hoitotyön logistiikkaa, hygieniatasoa ja käyttää viimeisintä alan teknologiaa. Olemme iloisia nähdessämme, että järjestelmiämme halutaan myös Tanskan Health Care markkinoille ", sanoo Veli-Jussi Penttilä, Ecosir Group Oystä.

Toimitukset Tanskaan alkavat vuoden 2014 lopussa, ja kohde valmistuu vuonna 2015.

Lisätietoa :

ECOSIR GROUP OY
email: info@ecosir.com
Puh +358 20 7290 300
Ruukinmestarintie 12
02330 Espoo, Finland

www.ecosir.com

Ecosir Group on tällä hetkellä johtava toimija Cleantech-alan ja erityisesti Health Care segmenttiin liittyvien jätteiden ja pyykin putkisiirtojärjestelmissä. Yhtiöllä on yli 20 vuoden kokemus putkisiirtoteknologiasta. Toiminta on merkittävässä kasvussa kotimaan ja kansainvälisillä markkinoilla. Toiminnot sijaitsevat Espoossa, Tampereella, Kuopiossa ja kansainvälisen yhteistyöverkoston kautta maailmanlaajuisesti. Ecosir Group on raportoitu osakkuusyhtiönä Panostaja Oyj:ssä. Panostaja Oyj (PNA1V) on julkinen yhtiö, listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä.

Ecosir Group Oy
Kehräsaari B
33200 TAMPERE

020 729 0300, info@ecosir.comhttp://www.ecosir.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Ecosir Group Oy

Suomalaiselle Cleantech-osaamiselle kysyntää Aasiassa - Kiinteistöratkaisujen markkinajohtaja Ecosir Groupille merkittävä sopimus Koreassa SAMSUNG-ryhmään12.11.2013 09:40:45 EET | Tiedote

Kiinteistöratkaisujen markkinajohtaja Ecosir Group on tehnyt merkittävän yhteistyösopimuksen Koreaan SAMSUNG-konsernin Global Technologyn kanssa. Samsung konsernin rakennusyksikkö Samsung Construction ja sen jättihankkeet avaavat merkittävät portit maan kasvaville rakennusmarkkinoille jo pelkästään Samsung-ryhmässä. Pääsopimus solmittiin Ministeri Vapaavuoren johtaman Koreaan suuntautuneen Team Finland’in Business Delegation vierailun yhteydessä.