Eilakaisla lahjoittaa 50-vuotisjuhlan kunniaksi henkilöstön ammattitaitoa ja aikaa työelämää kehittäviin toimenpiteisiin ja hankkeisiin

Henkilöstöpalveluyritys Eilakaisla täyttää tänään 50 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi Eilakaisla käynnistää kampanjan, jossa yleisö voi ehdottaa kohteita, joihin eilakaislalaiset antavat vuoden aikana ammattitaitoaan ja aikaansa maksutta.

Eilakaisla odottaa yleisöltä ehdotuksia toimenpiteistä, joilla eilakaislalaiset voivat auttaa yksilöä, ryhmää tai yhteiskuntaa kohti parempaa työelämää.

”Lupaamme toteuttaa vähintään kolme ehdotusta. Odotamme, että ehdotuksia tulee esimerkiksi syrjintää kohtaavien ryhmien työllistämisen edistämiseksi ja ilolla tällaisiin asioihin tartummekin. Osaamisemme on parhaimmillaan esimerkiksi työnhakusparrauksen, uravalmennuksen sekä työnantajien ja työnhakijoiden yhteen saattamisen parissa”, sanoo Eilakaislan toimitusjohtaja Erika Ehrnrooth.

Kampanjasivu löytyy osoitteesta: https://www.eilakaisla.fi/juhli-kanssamme-hyvaa-tyota

Mahdollisia lahjoituskohteita on paljon, joten ehdotuksia kerätään sivun kautta kaikilta aiheesta kiinnostuneilta. Ehdotuksen voi antaa työnhakija, työntekijä, työnantaja, tai kuka tahansa, joka on kiinnostunut työelämään liittyvän sosiaalisen vastuun kehittämisestä. Eilakaislan esiraati valitsee ehdotukset, joista yleisö saa äänestää ainakin kolme toteutettavaa toimenpidettä.

Tavoitteena on kohdistaa työaikaa monipuolisesti sellaisiin asioihin ja tahoihin, jotka avusta eniten hyötyvät. Kyseeseen voi tulla jo olemassa oleva hanke, tai täysin uusi idea. Ehdotuksia kerätään kevään aikana ja toimenpiteitä käynnistetään sen jälkeen pitkin juhlavuotta.

”Meille eilakaislalaisille on tärkeää, että luomme toiminnallamme arvoa yhteiskunnalle muun muassa madaltamalla yritysten kynnystä työllistää ja auttamalla kaikenlaisissa elämäntilanteista ja taustoista tulevia ihmisiä löytämään työtä. Juhlavuoden aikana haluamme nostaa tämän vielä ihan uudelle tasolle", Ehrnrooth sanoo.

Eilakaisla on yhdistänyt hyviä työpaikkoja ja erinomaisia työntekijöitä jo 50 vuoden ajan. Se tarkoittaa yhteensä yli 150 000 solmittua työsopimusta. Henkilöstö valitsi sosiaalisen vastuullisuuden Eilakaislan 50-vuotisjuhlavuoden teemaksi.

”Olemme kotimaassa alan kokenein toimija ja tiedämme, että suomalainen työelämä ei ole vielä lähimainkaan valmis”, sanoo Ehrnrooth.

Lisätietoja:

Erika Ehrnrooth | toimitusjohtaja | Eilakaisla Oy | erika.ehrnrooth(at)eilakaisla.fi | +358 30 6090 508

Petra Tiirikainen | kasvumarkkinointipäällikkö | petra.tiirikainen(at)eilakaisla.fi | +358 40 8358 764

Eilakaisla on 1971 perustettu valtakunnallisesti toimiva, suomalainen henkilöstöpalvelualan perheyritys. Sen palveluja ovat rekrytointi (ilmoitushaku, Talent sourcing, hiljainen haku, Headhunting), henkilöstövuokraus, ulkoistetut henkilöstöratkaisut, uudelleensijoituspalvelut, henkilöarvioinnit ja konsultointi HR-kysymyksissä.

Eilakaisla Oy on joutunut kyberhyökkäyksen kohteeksi10.1.2021 19:00:00 EET | Tiedote

EILAKAISLALLE MYÖNNETTIIN ARVOSTETTU IIP-LAATUSERTIFIKAATTI23.4.2013 09:31:49 EEST | Tiedote

Eilakaisla on ensimmäisenä suomalaisena henkilöstöpalvelualan yrityksenä saanut arvostetun Investors in People (IIP) -laatusertifikaatin. Maailmanlaajuisesti laajalti käytössä oleva henkilöstöä ja henkilöstön kehittämistä korostava IIP-sertifikaatti on myönnetty Suomessa vain 14 organisaatiolle. Sertifikaatin luovutti perjantaina 19.4.2013 Investors in People Finlandin toimitusjohtaja Päivi Nordin.