Omaeläinklinikka

Eläinlääkäriasema Vihtivet osaksi Omaeläinklinikkaa

Vihdin suurin eläinlääkäriasema Vihtivet on siirtynyt liiketoimintakaupalla osaksi Omaeläinklinikkaa. Eläinlääkäriasema Vihtivetissä toimii kaikkiaan viisi eläinlääkäriä ja kuusi eläintenhoitajaa. Yrityskaupan jälkeen Omaeläinklinikalla on 13 eläinlääkäriasemaa koko Suomen alueella.
Vihtivetin toinen perustaja, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Päivi Katajavuori

“Toimintamme laajentuminen Vihtiin on Omaeläinklinikalle merkittävä asia. On upeaa saada Vihtivetin tiimi joukkoomme”, kertoo Omaeläinklinikan toimitusjohtaja Jaana Tarkki. Yritysjärjestely ei aiheuta muutoksia eläinlääkärien tai eläintenhoitajien asemaan.

Vihdissä ja pääkaupunkiseudulla asemansa vakiinnuttanut Vihtivet tarjoaa monipuolista eläinlääkintää mm. hampaiden, ortopedian ja silmäkirurgian aloilla. Asiakkaat luottavat siellä toimivien ammattilaisten osaamiseen ja potilassuhteet ovat pitkäaikaisia. Tarkki väläyttää, että Vihtivetin lisäksi Omaeläinklinikalla on suunnitelmia laajentamiseen jatkossakin.

”On hienoa, että pääsemme yhteistyöhön Omaeläinklinikan kanssa. Omaeläinklinikka on meille juuri oikea kumppani, koska he jakavat arvomme, jossa lemmikit ja heidän omistajansa ovat aina etusijalla. Lisäksi meille on tärkeää Omaeläinklinikan kotimaisuus. Siirtyminen osaksi Omaeläinklinikkaa tuo meille uusia voimavaroja klinikan kehittämiseen”, kertovat Eläinlääkäriasema Vihtivetin perustajat Päivi Katajavuori ja Tuija Törmä.

Yhteyshenkilöt

Jaana Tarkki, toimitusjohtaja, Omaeläinklinikka, puh. 050 388 3672, jaana.tarkki@omaelainklinikka.fi

Päivi Katajavuori, perustaja, Eläinlääkäriasema Vihtivet, paivi.katajavuori@vihtivet.fi

Tuija Törmä, perustaja, Eläinlääkäriasema Vihtivet, tuija.torma@vihtivet.fi

Kuvat

Lataa
Vihtivetin toinen perustaja, eläinlääkäri Tuija Törmä (vas) ja klinikkaeläinhoitaja Kira Jääskeläinen (oik)
Vihtivetin perustajat, eläinlääkärit Päivi Katajavuori ja Tuija Törmä
Omaeläinklinikan toimitusjohtaja Jaana Tarkki

Omaeläinklinikka
Höyläämötie 5
00380 Helsinki

Omaeläinklinikka on kotimainen, korkeatasoisten eläinlääkintäpalvelujen tuottaja, joka tarjoaa lemmikeille perusterveydenhuollon palvelut ja toimipaikkakohtaisesti erilaisia erikoiseläinlääkäripalveluita. Lisäksi yritys tarjoaa myös hyvinvointipalveluita ja hyvinvointia tukevia myymälätuotteita. Omaeläinklinikalla on 13 eläinlääkäriasemaa ympäri Suomea ja 24/7-päivystys hätätapausten varalta Helsingissä, Kuopiossa ja Jyväskylässä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Omaeläinklinikka