Elina Karemo sisältöjohtajaksi Eraan

Elina Karemo on nimitetty sisältöjohtajaksi strategiseen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto Era Contentiin. Laadukas sisältö yhdistää kaikkea Eran monipuolista tekemistä.

Sisältöjohtajana Elina Karemo vastaa omien asiakkuuksiensa sisältöjen kehittämisestä, laadusta ja toimivuudesta yhdessä muun asiakkuustiimin kanssa. Ennen Eraa Elina on työskennellyt Mrs. Bossina omassa yrityksessään, jossa hän on tehnyt sisältöjä muun muassa vähittäiskaupan asiakasmedioihin. Aiemmin hän on ollut töissä copywriterina Mirum Agencyssa, tuottajana Meidän Talo- ja Meidän Mökki -lehdissä, toimitussihteerinä ja kauneustoimittajana Me Naisissa, toimitussihteerinä Vauvassa ja muun muassa Yhteishyvän tuottajana Sanoma Yritysjulkaisuissa.

”Kun mietit tänään näkemiäsi tekstejä ja kuvia, mitä niistä muistat? Viestitulvasta erottuminen on vaikeaa, mutta juuri se tekee sisältömarkkinoinnin tekemisestä kiinnostavaa. Vain vahvimmat tarinat, oivaltavimmat kiteytykset ja selkeimmät viestit synnyttävät muistijäljen. Tähän lopputulokseen ei ole oikoreittejä, vaan siihen päästään vain pohtimalla, kyseenalaistamalla ja innostumalla yhdessä”, Elina Karemo sanoo.

Erassa tehdään sisältöjä some-postauksista ja uutiskirjeistä aina podcasteihin, printtilehtiin ja laajoihin kampanjakokonaisuuksiin. Sisältöjen suunnittelun keskeisiä työkaluja ovat brändityöt, sisältö- ja somestrategiat sekä konseptointi.

”Erottuva, näkemyksellinen ja vaikuttava sisältö on Eran kaikkien palvelujen ytimessä. Laadun tekeminen vaatii jatkuvaa uudistumista ja näkökulmien pallottelua, ja siksi on hienoa, että jälleen uusi kovan luokan sisältöosaaja liittyy joukkoomme. Elinan kokemus mediasta, asiakastyöstä, mainostoimistomaailmasta ja yrittäjyydestä on juuri sopiva yhdistelmä erilaisiin asiakkuuksiimme ja monenlaisiin projekteihimme”, Eran operatiivinen johtaja Tuomas Littunen sanoo.

Lisätiedot:

Elina Karemo, sisältöjohtaja, elina.karemo@eracontent.com, 050 687 69

Tuomas Littunen, operatiivinen johtaja, tuomas.littunen@eracontent.com, 040 740 0617

Era Content Oy
Takomotie 8
00380 Helsinki

Era Content on vuonna 2014 perustettu strateginen sisältö-, viestintä- ja markkinointitoimisto, jonka liikevaihto viime vuonna oli 2,6 miljoonaa euroa ja asiakassuositteluluku 9,3. Erassa on töissä 30 osaajaa, joilla on vahva tausta viestinnästä, markkinoinnista ja media-alalta. Jatkuvien kumppanuuksien ohella Eran ydintekemistä ovat brändi- ja strategiatyöt, konsultointi ja valmennukset. Eralla on toimistot Helsingissä ja Seinäjoella.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Era Content Oy