Elisa Tuomisto Tampereen aluejohtajaksi

Tradenomi Elisa Tuomisto, 41, on nimitetty Hartelan Tampereen yksikön aluejohtajaksi 1.8.2020 alkaen. Hartelassa hän on toiminut vuodesta 2016 lähtien, aiemmin mm. myyntipäällikkönä Länsi-Suomen alueella.

”Elisalla on hyvä Tampereen alueen markkinatuntemus, sekä asiakas- ja liiketoimintaymmärrys. Tampereen alueella on nyt hyvä vire, ja olen iloinen, että aluejohtaja löytyi omasta organisaatiostamme”, kertoo Hartela Länsi-Suomen toimitusjohtaja Hanna Kolehmainen.

Elisa Tuomistolla on pitkä kokemus etenkin toimisto- ja liikekiinteistöjen parissa myynnistä ja kiinteistökehitystehtävistä. ”Tampereen markkina on mielenkiintoinen ja kasvava, joten on kunnia olla mukana kehittämässä ja rakentamassa alueella. Uskon, että Hartelalla on Tampereen seudulla paljon mahdollisuuksia”, kertoo Elisa Tuomisto.

Hartelan Tampereen yksikkö työllistää noin 45 henkeä. Tällä hetkellä Hartelalla on rakenteilla mm. Tampereen Kaupin alueella neljä hanketta.

Tuomisto raportoi jatkossa Länsi-Suomen toimitusjohtaja Hanna Kolehmaiselle ja liittyy Hartela Länsi-Suomen johtoryhmän jäseneksi.

Aiemmin Tampereen ja Rauman aluejohtajana toiminut Lauri Piitari jatkaa Rauman aluejohtotehtävien ohella Tampereella allianssihankkeiden johtoryhmissä.

Aluejohtaja
Elisa Tuomisto
elisa.tuomisto@hartela.fi

Hartela on kotimainen perheyhtiö, joka työllistää noin 600 rakentamisen ammattilaista. Olemme rakentaneet koteja, toimitiloja ja alueita vuodesta 1942. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Lahdessa, Turussa, Tampereella, Raumalla ja Oulussa. Perheyhtiö Hartela kuuluu suurimpiin valtakunnallisiin rakennusyhtiöihin.

Hartelan Lahden toimipisteen aluejohtaja vaihtuu12.12.2019 13:34:35 EETTiedote

Rakennusliike Hartela Etelä-Suomen Lahden toimipisteen aluejohtaja Olli-Pekka Teerijoki siirtyy vuodenvaihteessa viettämään ansaittuja eläkepäiviä ja jatkaa hankekehitystä oman yrityksensä kautta luotsattuaan 19 vuoden ajan Hartelan toimintaa Lahdessa. Hänen tilalleen Lahden aluejohtajaksi on siirtynyt marraskuussa DI Tuomas Ruponen, joka on Hartelassa rooliinsa kahdeksan vuoden aikana kasvanut nuori osaaja.

Hartela toteuttaa Veripalvelulle uudet tilat Vantaan Vehkalaan4.12.2019 12:15:00 EETTiedote

Suomen Punaisen Ristin Veripalvelu on solminut Hartelan kanssa sopimuksen hankkeesta, jossa Hartela rakentaa Veripalvelulle uudet tilat Vantaan Vehkalaan. Uudisrakennuksen on ostanut Pohjoismaiden suurin listattu kiinteistösijoitusyhtiö Fastighets Ab Balder ja Veripalvelu on heidän vuokralaisensa. Tilat kohoavat aivan Vehkalan juna-aseman viereen hyvien logististen yhteyksien äärelle. Rakennustyöt alkavat kesällä 2020 ja niiden arvioitu valmistumisaika on kesällä 2022.