Elisa Tuomisto Tampereen aluejohtajaksi

Tradenomi Elisa Tuomisto, 41, on nimitetty Hartelan Tampereen yksikön aluejohtajaksi 1.8.2020 alkaen. Hartelassa hän on toiminut vuodesta 2016 lähtien, aiemmin mm. myyntipäällikkönä Länsi-Suomen alueella.

”Elisalla on hyvä Tampereen alueen markkinatuntemus, sekä asiakas- ja liiketoimintaymmärrys. Tampereen alueella on nyt hyvä vire, ja olen iloinen, että aluejohtaja löytyi omasta organisaatiostamme”, kertoo Hartela Länsi-Suomen toimitusjohtaja Hanna Kolehmainen.

Elisa Tuomistolla on pitkä kokemus etenkin toimisto- ja liikekiinteistöjen parissa myynnistä ja kiinteistökehitystehtävistä. ”Tampereen markkina on mielenkiintoinen ja kasvava, joten on kunnia olla mukana kehittämässä ja rakentamassa alueella. Uskon, että Hartelalla on Tampereen seudulla paljon mahdollisuuksia”, kertoo Elisa Tuomisto.

Hartelan Tampereen yksikkö työllistää noin 45 henkeä. Tällä hetkellä Hartelalla on rakenteilla mm. Tampereen Kaupin alueella neljä hanketta.

Tuomisto raportoi jatkossa Länsi-Suomen toimitusjohtaja Hanna Kolehmaiselle ja liittyy Hartela Länsi-Suomen johtoryhmän jäseneksi.

Aiemmin Tampereen ja Rauman aluejohtajana toiminut Lauri Piitari jatkaa Rauman aluejohtotehtävien ohella Tampereella allianssihankkeiden johtoryhmissä.

Aluejohtaja
Elisa Tuomisto
elisa.tuomisto@hartela.fi

Hartela on kotimainen perheyhtiö, joka työllistää noin 600 rakentamisen ammattilaista. Olemme rakentaneet koteja, toimitiloja ja alueita vuodesta 1942. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Lahdessa, Turussa, Tampereella, Raumalla ja Oulussa. Perheyhtiö Hartela kuuluu suurimpiin valtakunnallisiin rakennusyhtiöihin.

Hartelan kehittämä toimistotalo rakennetaan monipaikkaisen työn tarpeisiin vetovoimaiseen Ilmalaan16.3.2022 09:00:02 EET | Tiedote

Hartela aloittaa uuden ajan toimitilakiinteistön rakentamisen Helsingin Ilmalaan tulevana kesänä. Kiinteistön muuntojoustavuus ja monipuoliset palvelut yhteiskäyttötiloineen ovat omiaan vastaamaan tulevaisuuden työn ja tekijöiden tarpeisiin. Vuonna 2024 valmistuvan toimistotalon 17300 bruttoneliömetristä vuokrattuna on jo 70 prosenttia. Ilmalan Auraksi nimetty toimitilarakennus tarjoaa mahdollisuuden myös rentoutumiseen ja tuo työn tekemiseen sopivia hengähdyshetkiä.

Hartela kestävästi kohti 80-v juhlavuotta16.2.2022 10:58:23 EET | Tiedote

Hartelalle vuosi 2021 oli taloudellisesti onnistunut kaikilla rintamilla; kaikki tytäryhtiöt tekivät vähintään hyvän tuloksen ja samalla onnistuttiin kasvattamaan tonttivarantoa tulevaisuuden projekteja varten. Hartelan tuloksesta kerrotaan tarkemmin tuoreessa vuosikertomuksessa, jossa avataan myös yrityksen vastuullisuuspolitiikkaa. Jatkossa vastuullisuus saa entistä suuremman näkyvyyden Hartelan toiminnassa, kun ympäristövastuuta sekä sosiaalista ja taloudellista vastuuta käsitellään yhtenä kokonaisuutena. 80-vuotisjuhlavuoteen lähdettäessä kestävä kehitys ilmenee yrityksessä jo nyt monin tavoin.

Hartelalta taloudellisesti vahva vuosi 202127.1.2022 08:59:14 EET | Tiedote

Vuosi 2021 oli Hartelalle hyvä huolimatta korona-pandemian aiheuttamista vaikeuksista. Koronan vaikutukset taloudelliseen tulokseen jäivät kuitenkin hyvin maltillisiksi, koska asuntojen kysyntä säilyi hyvänä sekä kuluttajien että sijoittajien osalta ja julkisten hankintojen volyymitaso pysyi korkeana. Rakennuskustannusten huomattava nousu ei ehtinyt vaikuttaa merkittävästi vuoden 2021 tulokseen, vaikka se asettikin paineita uusien käynnistyvien hankkeiden katetasoihin ja aikatauluihin.