Elon kesätoimittajatilaisuus: Puhetta taloudesta, työelämästä ja eläkejärjestelmän tulevaisuudesta to 25.5. klo 17

Hei kesätoimittaja! Lämpimästi tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan talouden, työelämän ja eläkejärjestelmän tulevaisuuden näkymistä. Jos nyt pohdit, että eivätkö enää harmaampaa aihetta saaneet aikaan – olet ilmoittautumassa juuri oikeaan tapahtumaan! Takaamme, että tämän reilun tunnin aikana sinulle herää jonkinlainen innostus eläkejärjestelmää, työelämän kehittämistä ja makrotalouden kiemuroita kohtaan.
Elon toimitusjohtaja Carl Pettersson ja Elon pääekonomisti Tiina Helenius

Saamme kuulla kahden innostavan puhujan alustuksen. Tämän jälkeen on aikaa keskustelulle. Tilaisuudessa on tarjolla ruokaa ja juomaa.

Elon toimitusjohtaja Carl Pettersson kertoo, mitä jokaisen meistä tulee tietää eläkejärjestelmän tulevaisuudesta ja järjestelmän kestävyyteen liittyvistä seikoista. Calle valottaa myös sitä, miten työelämän laatua voidaan parantaa ja miten työyhteisö voi vahvistaa erityisesti nuorten positiivista mielenterveyttä.

Elon pääekonomisti Tiina Helenius luo katseen maailmantalouden isoihin ilmiöihin ja kertoo, mitä talouden liikkeitä jokaisen toimittajan tulisi juuri nyt seurata. Tiina avaa puheenvuorossaan, mitä inflaation ja koronnostojen välisestä suhteesta on hyvä ymmärtää sekä kertoo, mikä kaikki vaikuttaa loppuvuoden talousnäkymiin.

Missä: Kampin Huippu, Kansakoulukatu 1B (vasen ovi, summeri 9.krs), Helsinki

Milloin: to 25.5. klo 17-18.15

Miten ilmoittaudutaan: Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostitse sara.salomaa@elo.fi. Kertoisitko samalla mahdollisista ruoka-ainerajoitteista tai preferensseistä. Pyydämme ilmoittautumista ma 22.5. mennessä.

Jos etsit tietoa eläkkeistä, eläkeyhtiöiden toiminnasta tai jostain ajankohtaisesta kysymyksestä, auttaa Elon viestintä mielellään. Mediaviestinnästä vastaava Sara Salomaa on apuna matalalla kynnyksellä.

Elon toimitusjohtaja Carl Pettersson ja Elon pääekonomisti Tiina Helenius