Emma Gaalan pääyhteistyökumppani HONOR palkitsee vuoden naissolistin

Suomen matkapuhelinmarkkinoiden haastaja HONOR toimii tulevan Emma Gaalan pääyhteistyökumppanina. Uusi HONOR View20 -lippulaivapuhelin haluaa vastata nuoren sukupolven tarpeisiin.

HONOR on musiikkimaailman menestyjät palkitsevan Emma Gaalan pääyhteistyökumppani. Yli 6000 vierasta odotetaan saapuvan Hartwall Arenalle seuraamaan yhtä vuoden arvostetuimmista musiikkitapahtumista. HONOR jakaa Vuoden naissolisti -kategorian palkinnon, johon ovat ehdolla Anna Puu, Jenni Vartiainen, ALMA, Janna, Sanni sekä Saara Aalto.

Meillä on ilo ja kunnia olla mukana Emma Gaalassa ja luovuttaa Vuoden naissolisti -kategorian palkinto yhdelle upeista ehdokkaista. Jännityksellä odotamme lauantaita, sillä ilta tulee olemaan täynnä yllätyksiä”, sanoo Suomen HONORin markkinointipäällikkö Essi Kautonen.

HONOR tarjoaa katsojille mahdollisuuden päästä Emma Gaalan kulisseihin kuuden tunnin mittaisella suoralla lähetyksellä. Lähetys on nähtävillä Ilta-Sanomien internet-sivuilla ja juontajana toimii suosittu Youtube-tähti Tume

Suomen matkapuhelinmarkkinoiden haastaja vastaa nuoren sukupolven tarpeisiin

HONOR juhlistaa Emma Gaalassa uutta HONOR View20 -lippulaivapuhelinta, joka lanseerataan tänään Helsingissä. HONOR on suunnitellut puhelimen nuoren sukupolven tarpeita kuunnellen.

HONOR saa inspiraationsa nuoresta sukupolvesta, joka on dynaaminen ja aktiivinen. Toivomme, että myös suomalaiset kuluttajat ottavat uuden tuotteemme innolla vastaan. HONOR Suomen matkapuhelinmarkkinoiden haastajabrändinä keskittyy erityisesti vastaamaan juuri nuorten tarpeisiin”, kertoo HONORin Suomen maajohtaja Guo Hu.

HONOR View20 on futuristisen ulkokuorensa lisäksi täynnä vaativan kohderyhmän arvostamaa huipputeknologiaa. Puhelimesta löytyy muun muassa vaativammallekin valokuvaajalle sopiva 48 megapikselin kamera sekä näyttöön upotettu 25 megapikselin etukamera. Tekoälyä hyödyntävä ja kolmen antennin voimalla toimiva Wi-Fi-tekniikka ei petä kesken intensiivisen pelihetken.Puhelimen seitsemän nanometrin Kirin 980 -tekoälyjärjestelmäpiiri takaa tehokkaan käytön ja takakuoren nanopintakuviointi antaa koko rungolle hohtavan ilmeen.

HONOR ja italialainen luksusmuotitalo Moschino yhteistyöhön

Uuden lippulaivapuhelimen kunniaksi HONOR on käynnistänyt muodin ja tekniikan yhdistävän yhteistyön italialaisen luksusmuotitalo Moschinon kanssa. HONOR ja Moschino ovat suunnitelleet yhdessä laadukkaan valikoiman tuotteita. View20-puhelimen hintavamman version värivaihtoehdot, Phantom Blue ja Phantom Red, on suunniteltu yhdessä Moschinon kanssa. Edullisemman version värivaihtoehdot ovat Midnight Black ja Sapphire Blue.

Lisätietoja:

HONOR View20 on saatavilla 30.1.2019 lähtien. Älypuhelin on saatavana neljässä eri värissä: Midnight Black ja Sapphire Blue (549 eur) sekä yhteistyössä Moschinon kanssa suunnitellut Phantom Blue ja Phantom Red (649 eur).

HONOR on johtava älypuhelinten e-brändi. Brändi luotiin vastaamaan käyttäjien digitaalisia tarpeita nettikäyttöön optimoiduilla tuotteilla, jotka tarjoavat loistavan käyttökokemuksen, kannustavat aktiivisuuteen ja luovuuteen sekä voimaannuttavat nuoret toteuttamaan unelmiaan. Näin HONOR erottuu itsekin joukosta, sillä yritys uskaltaa toimia tavallisesta poikkeavalla tavalla ja ottaa vaadittavat askeleet toimittaakseen asiakkailleen tuoreinta teknologiaa ja uusimpia innovaatioita.

Lehdistökuvat

#HonorFinland