Emotion Mylly avataan huomenna

Kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion avataan Kauppakeskus Myllyyn keskiviikkona 20.5.2020 klo 11.

Emotion Mylly on henkilökohtaista palvelua tarjoava kauneuden erikoisliike, joka tarjoaa kansainvälisiä huippubrändejä, aistikkaita tuoksuja sekä korkeatasoisia kampaamotuotteita.

- Emotion tuo Sokoksen kauneuden ja hyvinvoinnin parhaat palat pienemmässä koossa asiakkaidemme ulottuville. Myymälässä jokainen asiakas saa henkilökohtaista ja yksilöllistä palvelua. Hyvinvoinnin ja kauneuden kokonaisuutta täydentää vielä Emotionin yhteydessä toimiva hyvänolon keidas Hyvä Olo -hoitola palveluineen, myyntipäällikkö Mari Etupaltta kertoo.

Emotion Myllyn avausta on lykätty koronapandemian vuoksi ja nytkin myymälä avataan ilman seremonioita ja supistetuin palveluin.
- Kun tilanne sen sallii, niin täydennämme palvelutarjontaamme muun muassa henkilökohtaisella kauneusneuvonnalla ja tuote-esittelyillä, Etupaltta jatkaa.

Emotion on avoinna ma-la 11-19 ja su 12-18 (helatorstai 21.5. klo 12-18).

Turun Osuuskauppa, myyntipäällikkö Mari Etupaltta, puh. 010 764 4170

Seuraavana Kupittaa: Uusi Original Sokos Hotel Kupittaa avaa ovensa Turun keskustan kupeessa30.6.2020 12:00:04 EESTTiedote

Kasvava ja kehittyvä Turun Kupittaan alue saa ensimmäisen hotellinsa, kun Original Sokos Hotel Kupittaa aukeaa 1.7. Yhdeksänkerroksinen hotelli vastaa viime vuosina voimakkaasti kasvaneeseen kysyntään niin työ- kuin vapaa-ajan matkustamisen osalta. Turun Osuuskauppa tuo liike-elämän keskuksena tunnetulle Kupittaalle majoituspalveluiden lisäksi uuden bistro-ravintolan sekä kattobaarin huikeine näkymineen.