Emotion Mylly avataan huomenna

Kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion avataan Kauppakeskus Myllyyn keskiviikkona 20.5.2020 klo 11.

Emotion Mylly on henkilökohtaista palvelua tarjoava kauneuden erikoisliike, joka tarjoaa kansainvälisiä huippubrändejä, aistikkaita tuoksuja sekä korkeatasoisia kampaamotuotteita.

- Emotion tuo Sokoksen kauneuden ja hyvinvoinnin parhaat palat pienemmässä koossa asiakkaidemme ulottuville. Myymälässä jokainen asiakas saa henkilökohtaista ja yksilöllistä palvelua. Hyvinvoinnin ja kauneuden kokonaisuutta täydentää vielä Emotionin yhteydessä toimiva hyvänolon keidas Hyvä Olo -hoitola palveluineen, myyntipäällikkö Mari Etupaltta kertoo.

Emotion Myllyn avausta on lykätty koronapandemian vuoksi ja nytkin myymälä avataan ilman seremonioita ja supistetuin palveluin.
- Kun tilanne sen sallii, niin täydennämme palvelutarjontaamme muun muassa henkilökohtaisella kauneusneuvonnalla ja tuote-esittelyillä, Etupaltta jatkaa.

Emotion on avoinna ma-la 11-19 ja su 12-18 (helatorstai 21.5. klo 12-18).

Turun Osuuskauppa, myyntipäällikkö Mari Etupaltta, puh. 010 764 4170

Turun Osuuskaupan avoinna oleviin ravintoloihin ja ABC-asemille take away -palvelu27.3.2020 11:38:07 EETTiedote

Turun Osuuskauppa noudattaa Suomen hallituksen suosituksia ja muuttaa ravintoloidensa ja ABC-asemiensa toimintamallia. Hallitus esittää ravintoloiden, kahviloiden ja anniskelupaikkojen sisällä syömisen kieltämistä asiakkailta mahdollisimman pian koronaviruksen leviämisen estämiseksi. Ruokahuoltoon liittyvä take away -toiminta on mahdollista. Perjantaista 27.3.2020 Kauppakeskus Myllyssä Kulman Kuppila, Hesburger ja Coffee House, Wiklundin ravintolat, Grill it! Marina, Kaffela ja Hesburger Itäharju, Presso Piispanristi sekä Loimaalla Rico Deli ja Hesburger siirtyvät kokonaan take away -jakeluun. Ravintolatilat ovat käytössä ainoastaan ruoan tilaamiseen ja noutoon. Turun Osuuskaupan ABC-asemat ja niissä sijaitsevat Hesburgerit palvelevat lauantaista 28.3.2020 alkaen toistaiseksi take away -tuotteilla ja ruokamarketteina. Polttonestejakelu jatkuu normaalisti kaikilla ABC-automaateilla ja ABC-asemilla. Lisäksi ABC-autopesut toimivat normaalisti. Turun Osuuskaupan ajantasaiset palvelut ja au