Emotion Riihimäki avautuu asiakkaiden toiveiden mukaisena uudenlaisin palveluin ja tuotevalikoimin

Emotion Riihimäki avaa ovensa tänään 5.9.2022 uuden Emotion-konseptin mukaisena niin ilmeeltään, kuin palvelutarjonnaltaankin. Muodonmuutoksen myötä myymälään on saatu uusi värimaailma, nykyaikaisempi tuotteiden kohtaamisjärjestys sekä asiakaskokemusta entisestään kohottavia palveluita.

Emotion Riihimäki avautuu uudistuneena valmiina syksyyn, yhtenä uuden Emotion-konseptin pilottimyymälöistä. Uudistus on suunniteltu yhteistyössä Emotionin eri asiakasryhmien kanssa, heidän toiveitaan ja tarpeitaan herkällä korvalla kuunnellen.

Uudistetussa Emotionissa ovat tuotteet saaneet myymälän hyllyissä nykyaikaisen järjestyksen, sillä ne eivät enää ole esillä perinteisesti tuotemerkeittäin vaan kätevämmin kategorioittain. Myymälästä tekee viihtyisän myös uusi tunnelmallinen valaistus ja tyylikkäät sävyt.

Myymälän valikoimaa on pyritty laajentamaan niin, että sieltä löytyisi tuotteita mahdollisimman monenlaisiin tarpeisiin ja erilaisille kohderyhmille, peruskosmetiikasta erilaisiin täsmätuotteisiin. Esimerkiksi ihonhoidon merkitys arjessa ja kiinnostus hyvinvoivaan ihoon on kasvanut kaikissa asiakasryhmissä. Lisäksi asiakkaat arvostavat vastuullisuutta niin tuotteiden valmistusprosessissa, raaka-aineissa kuin pakkauksissakin. Myös kotimaisuus kiinnostaa yhä useampaa.

-  On selkeä trendi, että panostetaan siihen, mikä on just minulle sopiva tuote – ja hyvä niin. Emotionin vahvuus onkin tähän tarpeeseen sopiva ammattitaitoinen ja yksilöllinen palvelu. Autamme asiakasta varmistumaan, että hän välttyy hutiostoksilta, apulaismyymäläpäällikkö Janna Hjelt kertoo.

Uudenlaisia kauneuden STUDIO-palveluita

Emotion Riihimäki tarjoaa asiakkailleen kosmetiikan ja asiantuntemuksen lisäksi myös uuden Emotion-konseptin mukaisia, maksullisia STUDIO-palveluita. Valikoimista löytyy tällä hetkellä muun muassa FRESHUP- päivämeikkejä, kulmien ja ripsien värjäystä sekä korvien rei´itystä.

Perjantaina 9.9. aukeaa uusi ja odotettu sähköinen ajanvarausjärjestelmä, joka mahdollistaa ajanvarauksen STUDIO-palveluihin nykyaikaisesti netissä sekä tietenkin myymälästä käsin.

Emotion Riihimäki

Voimalankatu 2, 11100 Riihimäki

Aukioloajat: ma-pe 9-20, la 9-18 ja su 12-16.

Avajaisviikolla 5.-9.9.: Kutsu kauneuteen! Koko viikon huippuetuja ja tapahtumaa. Paikalla muun muassa Emotion Riihimäen valikoiman uutuusmerkkien KVD:n ja Smashboxin meikkaajat. O.P.I tuotteen ostajat saavat kynsienlakkauksen veloituksetta. Tarjolla on myös ihonhoidon opastusta, ihon kosteusmittauksia sekä kosmetologiopiskelijoiden tekemiä pikameikkejä.

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Hämeenmaalla vakaata kasvua21.7.2022 10:58:09 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa julkisti ensimmäisen vuosipuolikkaan tuloksensa tänään. Hämeenmaan myynti kasvoi 3,3 prosenttia. Erityisesti hotelli -ja ravintola-ala sekä liikennekauppa ovat elpyneet koronaa edeltävälle tasolle. Tulos oli edellistä vuotta parempi. Asiakasomistajille maksettiin yli 16,1 miljoonaa euroa Bonuksia. Henkilöstömäärä oli kesäkuun lopussa 3749. Investointeja tammi-kesäkuussa tehtiin 18,8 miljoonalla eurolla.

Geego ja Osuuskauppa Hämeenmaa tekevät ruutuajasta laadukasta27.6.2022 10:06:40 EEST | Tiedote

Lasten liikunnallisten taitojen ja aktiivisuuden suunnannäyttäjä Geego Kids Oy, Hämeenmaan Osuuskauppa ja B4G Group Oy aloittivat luovan ja kunnianhimoisen yhteistyön. Tavoitteena on tehdä lasten ruutuajasta laatuaikaa ja nostaa perheet ylös sohvalta ja viettämään yhdessä liikunnallisia hetkiä, uusia taitoja oppien. Yhteistyö tuo kaikkien perheiden saataville Geegon tuhansien liikunnallisten haasteiden sovelluksen, perheitä liikuttavat lastenkirjat sekä edulliset Geego by Exel- liikuntavälineet.