Energia 2020 -tapahtuma siirtyy syksylle 2022

Energia-alan suurtapahtuma Energiamessut järjestetään seuraavan kerran syksyllä 2022 Tampereella. Syy ajankohdan siirtoon on tapahtuma-alan jatkuvasti muuttuva tilanne, joka on vaikuttanut monien tapahtumien toteuttamissuunnitelmiin. Energiamessujen järjestäjä on Expomark Oy.

Energiamessut järjestettiin viimeksi 2018 Tampereella.

”Haluamme varmistaa laadukkaan ja kansainvälisen energiatapahtuman kaikille osallistujille. Siirtopäätös syntyi hyvässä yhteistyössä näytteilleasettajien kanssa ja edelliskerran kävijöille tekemämme kyselyn perusteella. Nykyinen matkustustilanne rajoittaa sekä kotimaisten että kansainvälisten kävijöiden vierailua tapahtumassa”, sanoo Expomark Oy:n toimitusjohtaja Tomi Niemi.

Tapahtuman tarkka ajankohta vahvistuu myöhemmin. Näytteilleasettajien osallistuminen siirtyy automaattisesti uuteen ajankohtaan.

Energiamessut on Suomen suurin energia-alan tapahtuma. Joka toinen vuosi järjestettävä kolmipäiväinen tapahtuma on suunnattu energian tuotannon ammattilaisille, energiayhtiöiden ja -teollisuuden edustajille, valmistavalle teollisuudelle sekä isojen julkis- ja teollisuuskiinteistöjen energiaratkaisuista päättäville. Energiamessut järjestettiin edellisen kerran vuonna 2018.

Energiamessut Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa syksyllä 2022. www.energiamessut.fi

Lisätietoja: Expomark Oy, Tomi Niemi, 040 765 6248, tomi.niemi@expomark.fi

Energiamessut järjestettiin viimeksi 2018 Tampereella.

Expomark Oy järjestää teollisuuden ja terveyden alan merkittäviä ammattitapahtumia ja -messuja yli 30 vuoden kokemuksella. Olemme Suomen Messujen tytäryhtiö, toimipisteemme sijaitsee Jyväskylässä.

Apuväline 2019: Apuvälineen oikea käyttö mahdollistaa yhdenvertaisen arjen ja osallisuuden aitoja kokemuksia8.11.2019 06:00:00 EETTiedote

”Apuvälineen oikeanlainen käyttö mahdollistaa käytännössä parempaa elämänlaatua. Kun on saanut vaikkapa pyörätuolin käyttöön oikeaa ohjeistusta ja se on mahdollisimman ergonominen, sen kanssa ulos kodista lähteminen ja asioiden hoitaminen on paljon helpompaa. Ja kun arjen osallistuminen on mielekkäämpää, se toki vaikuttaa itsenäiseen elämään, itsetuntoon ja omakuvaan”, Validia Kuntoutuksen vertaisohjaaja ja liikunnanohjaaja Markku Poikela alleviivaa apuvälineen oikean käytön merkitystä.

Apuväline 2019: Miten yhdenvertaisuus toteutuu apuvälineitä käyttävien arjessa?31.10.2019 06:30:00 EETTiedote

”Yli 40 vuoden fysioterapeutin kokemuksellani kohtaan yhä tilanteita, joissa apuvälineen käyttäjä huomaa, ettei olekaan saanut käyttöön tarvittavaa opastusta ja harjoittelumahdollisuuksia. Eri puolilla Suomea harjoittelua ei aina automaattisesti järjestetä. Se olisi kuitenkin toivottavaa, sillä esimerkiksi pyörätuolia käyttävän kohdalla puhutaan päivittäisistä mahdollisuuksista liikkua ja osallistua.”