Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 11.12.2020

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 11.12.2020.

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa lausunnon pyytämisestä pääkaupunkiseudun kaupungeilta Kestävän kaupunkielämän ohjelman luonnokseen sekä maanvuokraussopimuksen hyväksymisestä ja Ekomo-yhteistyöstä Suomen Paalauskeskus Oy:n kanssa. Hallitus päättää myös valtion tukemassa asuntotuotannossa vuonna 2021 sovellettavien tonttien enimmäishintojen esittämisestä Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA:lle.

Hallitus päättää seuraavista hankesuunnitelmista:
- Kivikon vaarallisen jätteen varaston saneeraus ja laajennus
- Blominmäen mahdollistamat verkostojärjestelyt.

Hallitus päättää seuraavista hankinnoista:
- Blominmäen viemäritunneleiden Riimukallion ja Friisilän viemäriliitosten sekä Suomenojan pudotuskaivorakennuksen rakennusurakoitsijan valinta
- Marttilan alueen vesihuoltoverkostojen saneerausurakoitsijan valinta
- turpeen hankinta kompostoinnin tukiaineeksi.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen Blominmäen rakennushankkeen etenemisestä ja Marttilan alueen vesihuoltoverkoston saneerauksesta.

Joulunajan terveisin
Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi