Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 15.11.2019

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 15.11.2019

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames

Hallitus päättää muun muassa Vanhankaupungin vedenpuhdistuslaitoksen selkeytyshallin julkisivujen ja vesikaton peruskorjauksen hankesuunnitelman hyväksymisestä sekä Viikinmäen jätevedenpuhdistamon IO-korttien uusinnan hankesuunnitelman hyväksymisestä.

Hallitus päättää seuraavista hankinnoista:
- jäteveden sisältämän typpiravinteen biologiseen käsittelyyn tarvittavan metanolin hankinta
- Immolantien ja Santerlantien lähiympäristön vesihuoltoverkoston rakentamisen urakoitsijan valinta.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 15.11.2019.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY jatkaa pientalojen päävesimittareiden vaihtoja 17.8.2020 alkaen3.8.2020 09:00:00 EESTTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY jatkaa omakoti-, rivi- ja paritalojen päävesimittareiden määräaikaisvaihtoja 17.8.2020 alkaen. Koronarajoitusten vuoksi pientalojen päävesimittareiden vaihdot jäivät maaliskuussa poikkeuksellisesti tauolle. HSY:n toimialueella on yhteensä yli 80 000 vesimittaria, joista vuosittain vaihdetaan noin 8 000. Pientalon vesimittarin kunto kannattaa myös tarkistaa itse vuosittain.