Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 19.1.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 19.1.2018

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa osaltaan HSY:n ja sen jäsenkuntien välisen hulevesisopimuksen hyväksymisestä ja Pääkaupunkiseudun Vesi Oy:n osakassopimuksen solmimisesta. Hallitus päättää myös Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeeseen liittyvistä suunnittelutoimeksiannoista sekä Pitkäkosken vedenpuhdistuslaitoksen hallirakenteiden peruskorjauksen hankesuunnitelman hyväksymisestä.

Hallitus päättää seuraavista hankinnoista:
- Porkkalankadun verkostosaneerauksen urakoitsijan valinta
- aktiivihiilen reaktivointipalvelut vuosille 2018 - 2019
- Metsäpirtin multatuotteiden kuljetukset vuosille 2018 - 2019.

Hallitus saa tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen, pääkaupunkiseudun ilmastotyön avainindikaattorit vuodelle 2018 ja pääkaupunkiseudun ilmastonmuutokseen sopeutumisen strategian toteutumisen vuonna 2016. Hallitus saa tiedoksi myös ilmanlaadun seurannan ja mittausasemat vuonna 2018 sekä ajantasaisen ilmanlaatukartan.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen ilmastonmuutoksen sopeutumisen strategian toteutumisesta.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 19.1.2018.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Huomaathan, että käyntiosoitteemme muuttuu!
Pääkonttorimme muuttaa tammikuun 2018 aikana uusiin tiloihin osoitteeseen Ilmalantori 1, 00240 Helsinki. Myös vesihuollon liitos- ja sopimushallintapalvelut keskitetään Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta pääkonttoriimme.

HSY:n hallituksen kokous 25.5.201825.5.2018 10:16Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 25.5.2018 Hallitus päätti muun muassa hyväksyä Fortumin ja HSY:n välisen Fortumin energiantuotantohanketta koskevan sopimuksen ja vesihuollon maksurakenteen uudistuksen valmisteluohjeen. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Pasilan ja Ilmalan alueiden vesihuoltotunneleiden saneerausurakan urakoitsijaksi valittiin Destia Oy. - Biojäte sekä lasi-, metalli- ja muovipakkausten keräykseen valittiin seuraavat urakoitsijat: o biojäte Helsingin kantakaupungissa: Lassila & Tikanoja Oyj o lasi- ja metallipakkaukset HSY:n alueella: Renonorden Oy o muovipakkaukset HSY:n ja Kirkkonummen alueella: Remeo Oy. - Bio- ja puutarhajätekompostin sekä jätevesilietekompostin seulontatyöt hankitaan Tokola Oy:ltä. Lisäksi hallitus sai tiedoksi osavuosikatsauksen tammi - huhtikuulta 2018, pääkaupunkiseudun kasvihuonekaasupäästöt vuodelta 2017 ja HSY:n oman energiankulutuksen vuodelta 2017. HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Fortum

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 25.5.201822.5.2018 15:18Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 25.5.2018. Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Hallitus päättää muun muassa Fortumin ja HSY:n välisen Fortumin energiantuotantohanketta koskevan sopimuksen hyväksymisestä ja vesihuollon maksurakenteen uudistuksen valmisteluohjeen hyväksymisestä. Hallitus päättää seuraavista hankinnoista: - Pasilan ja Ilmalan alueen tunnelisaneerausurakka - Helsingin keskustan biojätteen sekä lasi-, metalli- ja muovipakkausten keräys - bio- ja puutarhajätekompostin sekä jätevesilietekompostin seulontatyöt. Lisäksi hallitus saa tiedoksi osavuosikatsauksen tammi - huhtikuulta 2018, pääkaupunkiseudun kasvihuonekaasupäästöt vuodelta 2017 ja HSY:n oman energiankulutuksen vuodelta 2017. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen Fortumin ja HSY:n välisestä esisopimuksesta, vesihuollon maksurakenteen uudistuksesta ja pääkaupunkiseudun kasvihuonekaasupäästöistä vuod