Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 19.3.2021

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 19.3.2021

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa tilikauden tuloksen käsittelystä ja tilinpäätöksen hyväksymisestä osaltaan. Hallitus päättää myös jätteenkäsittelytoiminnan hankkeiden yleissuunnitelman 2021-2025 hyväksymisestä ja jätteenkuljetuspalveluiden IT-järjestelmän hankinnasta.

Hallitus päättää seuraavista hankesuunnitelmista:
- Herttoniemen vesihuollon hankesuunnitelma
- Kasin katutöiden yhteydessä rakennettavan vesihuollon hankesuunnitelma
- Toisen Savun säätöpaineenkorotusaseman hankesuunnitelma.

Hallitus päättää seuraavista sopimuksista ja aiesopimuksista:
- sopimus Kirkkonummen Vesi -liikelaitoksen jätevesien johtamisesta HSY:n jätevedenpuhdistamolle ja niiden käsittelystä.

Hallitus saa tiedoksi vuoden 2020 henkilöstökertomuksen sekä HSY:n suorat kasvihuonekaasupäästöt ja energiankulutuksen vuonna 2020.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 19.3.202119.3.2021 13:22:26 EET | Tiedote