Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 22.9.2017

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 22.9.2017

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa

Hallitus päättää muun muassa aiesopimuksen hyväksymisestä koskien Fortum Power and Heat Oy:n energiantuotantolaitoksen rakentamista Ämmässuon ekoteollisuuskeskuksen alueelle. Hallitus päättää myös osaltaan HSY:n alueen vesihuollon kehittämissuunnitelman 2017–2026 hyväksymisestä sekä kuljetus- ja kaivupalveluiden hankinnasta.

Hallitus saa tiedoksi muun muassa osavuosikatsauksen tammi-elokuulta sekä yhteenvedon jäsenkuntien lausunnoista HSY:n alustavaan toiminta- ja taloussuunnitelmaan vuosille 2018–2020. Hallitus saa tiedoksi myös pääkaupunkiseudun ilmastonmuutokseen sopeutumisen uudet haasteet ja Ilmastoviisas asuminen -asuntoraportin Helsingin seudulta 2017.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen aiesopimuksesta koskien Fortum Power and Heat Oy:n energiantuotantolaitoksen rakentamista ja pääkaupunkiseudun ilmastonmuutokseen sopeutumisen uusista haasteista.

Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 22.9.2017.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.f

Vesihuoltomaksujen muutokset vuonna 2018 – Kiinteistöjen jätehuoltomaksut pysyvät ennallaan20.10.2017 11:26Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalveluiden, HSY:n jäsenkunnissa vesihuollon käyttö-, perus- ja liittymismaksut nousevat keskimäärin yhden prosentin. Nostolla kustannetaan toimintavarmuutta turvaavia investointeja kuten uutta jätevedenpuhdistamoa. Nosto korottaa vesihuollon käyttömaksuja yhteensä kolme senttiä kuutiota kohden. Tämä tarkoittaa keskiverto-omakotiasujalle noin 11 sentin korotusta kuukaudessa. Vesihuollon palvelumaksut pysyvät ennallaan. Myös kiinteistöjen jätehuoltomaksut pysyvät ennallaan. Uudet maksut tulevat voimaan 1.1.2018.

HSY:n hallituksen kokous 20.10.201720.10.2017 10:42Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 20.10.2017 Hallitus päätti muun muassa esittää yhtymäkokouksen hyväksyttäväksi HSY:n toiminta- ja taloussuunnitelman vuosille 2018 - 2020 sekä vesihuollon ja jätehuollon hinnat 1.1.2018 alkaen. Hallitus sai tiedoksi muun muassa Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen 30.9.2017. HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella vesihuollon ja jätehuollon hinnoista. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terveisinHelsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymäviestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtalapuh. 040 593 6346www.hsy.fi

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 20.10.201718.10.2017 07:49Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 20.10.2017 Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessahttp://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Hallitus päättää muun muassa HSY:n toiminta- ja taloussuunnitelman esittämisestä yhtymäkokouksen hyväksyttäväksi vuosille 2018 - 2020 sekä vesihuollon ja jätehuollon hinnoista 1.1.2018 alkaen. Hallitus saa tiedoksi muun muassa Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen 30.9.2017. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen talousarviosta ja vesihuollon sekä jätehuollon hinnoista. Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 20.10.2017. Ystävällisin terveisinHelsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymäviestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtalapuh. 040 593 6346www.hsy.fi