Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 9.10.2020

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 9.10.2020.

Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa https://hsy10.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames

Hallitus päättää muun muassa seuraavien asioiden esittämisestä yhtymäkokouksen hyväksyttäväksi:
- kuntayhtymän sidotun investointimäärärahan ylitys
- toiminta- ja taloussuunnitelma vuosille 2021 - 2023
- valtuutus pitkäaikaiselle lainanotolle
- vesihuollon ja jätehuollon investointiohjelmat vuosille 2021 - 2030.

Hallitus päättää HSY:n vesihuollon maksujen ja palvelumaksuhinnaston sekä jätehuollon palveluhinnaston hyväksymisestä 1.1.2021 alkaen ja seuraavista hankinnoista:
- ferrosulfaatin varastointi-, purku- ja lastauspalveluiden hankinta
- urakoitsijan valinta Otaniemen vesihuollon saneeraukseen välille Konemiehentie-Sähkömiehentie.

Hallitus saa lisäksi tiedoksi osavuosikatsauksen tammi-elokuulta 2020 ja Blominmäen puhdistamohankkeen tilannekatsauksen heinä-syyskuulta.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen vesi- ja jätehuollon maksuista ja hinnastoista.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 9.10.20209.10.2020 12:19:08 EESTTiedote