Ensimmäinen kaupunkikeskustaan sovitettu Prisma avautuu Triplassa

Prisma Tripla tuo hypermarketin palvelut Helsingin uuteen pohjoiseen keskustaan Pasilaan ja palvelee kaupungin sykkeessä ympäri vuorokauden. Prisma Tripla hurmaa herkullisella ruokatorillaan ja tarjoaa monipuolisen pukeutumisen, kodin käyttötavaroiden ja lelujen valikoiman. Uudessa Prismassa avautuu Suomen ensimmäinen Sushi Daily -sushiravintola. Ruoan ja käyttötavaroiden verkkokaupan noutopisteet tuovat Prisman koko valikoiman niin lähialueen asukkaiden kuin Pasilan kautta päivittäin kulkevien ulottuville.

– Kaupunkilaisten omaa Prismaa on odotettu. Helsinkiin ei ole avattu uutta Prismaa kymmeneen vuoteen. Uusi ja uudenlainen Prisma sijaitsee julkisen liikenteen keskipisteessä, jossa kohtaavat lähialueen asukkaat, työmatkalaiset sekä kauempaa vierailijat. Prisman lupaus on, että saman katon alta löytyy kaikki tarvittava edulliseen hintaan, kertoo ketjujohtaja Anu Tuomaala HOK-Elannolta.

Pasilassa avautuva Prisma on samalla myös ensimmäinen uudistuneen Prisman konseptin mukainen myymälä. Uudistunut Prisma painottaa jatkossa valikoimaansa entistä enemmän kunkin myymälän koon ja erityispiirteiden mukaan, ja voi näin tarjota kustakin myymälästä osuvamman valikoiman asiakkaille. Uuden ajan Prisma elää vahvemmin mukana asiakkaiden sesongeissa, mikä näkyy esimerkiksi kausittain vaihtuvissa esillepanoissa.

Suomen parasta sushia ja oma pitsauuni

Prisma Triplaan avataan kahvila ja uusi sushiravintola. Euroopassa laadukkaista susheistaan tunnettu Sushi Daily tuo Suomeen uusimmat sushitrendit suoraan Lontoosta. Sushi Daily tarjoilee japanilaisen sushikokin salaisista resepteistä paikan päällä asiakkaiden edessä valmistettua tuoretta sushia päivittäin.

– Kaupunkilaiset ovat toivoneet meiltä muun muassa mukaan otettavan ruoan vaihtoehtoja, laajaa hedelmä- ja vihannesosastoa ja palvelevaa kalatiskiä. Vastaamme toiveisiin houkuttelevalla ruokatorilla, kertoo Kimmo Kosonen, Prisma Triplan johtaja HOK-Elannolta.

Prisma Triplassa paistetaan uunituoretta artesaanipitsaa omassa pitsauunissa roomalaiseen tyyliin. Tarjolla on suosittuja Beijing8-dumplingeja, tapaksia, herkullisia täytettyjä patonkeja sekä keitto- ja salaattiaterioita. Pitkä palvelutiski tarjoaa sesongin kaloja, maustebaarissa toiveiden mukaan maustettua lihaa ja kanaa sekä raakakypsytettyä Dry Aged -lihaa. Paikan päällä toimiva Fazer-jauholeipomo tuo myymälään herkullisen tuoreen leivän tuoksun ja valikoimassa on lähialueen pienleipomoiden tuotteita.

– Valttejamme ovat laadukkaat nopean syömisen ja valmisruokien vaihtoehdot, jotka voi napata mukaan tai nauttia paikan päällä kahvilassa. Niiden suosio on ollut kasvussa jo pitkään ja se tulee näkymään Triplassa, kertoo Kosonen.

Laajaan olutvalikoimaan on kerätty panimoiden parasta ja pienpanimoiden tuotteita läheltä. Asiakkaat voivat puristaa pulloon raikasta mehua tuoreista appelsiineista. Valikoimasta löytyy myös kansainvälistä tunnustusta saaneen Food Market Herkun valikoituja tuotteita.

Lelukauppa keskustan tuntumaan ja uudenkarhea Gaming-osasto

Prisma Triplan käyttötavaraosastolla painottuu pukeutumisen ja kodin osastot. Prisma tuo myös kaivatun leluosaston keskustan tuntumaan juuri joulukaupan kynnyksellä. Prisma Triplassa näkyy syksyn suuri lanseeraus, pelikoneiden ja -tarvikkeiden kattava Gaming-osasto, joka tuo yhä suositummaksi nousevan pelialan lähemmäs alan harrastajia.

– Noin viidentuhannen neliön kokoinen keskustan Prisma Tripla on kooltaan perinteisiä hypermarketteja kompaktimpi. Etenkin käyttötavarapuolella verkkokaupan laaja valikoima tukee myymälän tarjontaa. Koko verkkokaupan valikoima on tilattavissa Triplassa sijaitsevaan noutopisteeseen, ketjujohtaja Anu Tuomaala kertoo.

Kaupunkikeskustaan sovitettuja Prismoja on tarkoitus avata lähivuosina muuallekin. HOK-Elanto avaa ensi vuonna Prisman Herttoniemen Hertsissä.

Uusi Prisma avautuu 17.10. kauppakeskus Mall of Triplassa Pasilassa

- Prisma Tripla ja verkkokaupan noutopisteet palvelevat 24/7

- Verkkokaupan ruokaostosten ja käyttötavaroiden noutopalvelu sijaitsee kauppakeskuksen parkkihallin yhteydessä. Verkkokauppa palvelee osoitteessa prisma.fi ja prisma.fi/kauppakassi

- Päivittäistavarat sijaitsevat kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa ja käyttötavaraosasto toisessa kerroksessa. Päivittäistavarapuolella on 3500 neliömetriä ja käyttötavarapuolella 1700 neliömetriä myymäläpinta-alaa.

- Asiakasmäärät tulevat olemaan suuret vilkkaassa Prisma Triplassa, ja asioinnin sujuvuutta helpotetaan kymmenellä pikakassalla.

- Ympärivuorokauden auki olevaan Prisma Triplaan pääsee niin junalla, raitiovaunulla, linja-autolla, pyörällä, jalan kuin autollakin.

- HOK-Elannolla on kauppakeskus Triplassa Prisma, Alepa, verkkokaupan noutopiste, kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion, ruokaravintola Fredde's, gastropub Urban Rabbit ja Oluthuone Ratamo sekä neljästoista Omistajapalvelun palvelupiste.

- Prisma työllistää noin 100 työntekijää. Kokonaisuudessaan HOK-Elanto työllistää Triplassa noin 200 uutta työntekijää.

- HOK-Elannon pääkonttori muuttaa Triplaan vuonna 2020.

Anu Tuomaala, Prisma-ketjujohtaja, HOK-Elanto, puh. 010 76 68 080, anu.tuomaala(at)sok.fi

Kimmo Kosonen, Prisma Triplan johtaja, HOK-Elanto, puh. 010 765 7011, kimmo.kosonen(at)sok.fi

kuvat: Lari Lappalainen

Prisma tuo 24/7 hypermarketin palvelut Pasilaan
Monipuolinen leluosasto
Pelikoneet ja -tarvikkeet kattavalta Gaming-osastolta
Suomen ensimmäinen Sushi Daily -ravintola palvelee Prisma Triplassa

Kaupintie 14, PL 53

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320.

Auto puhtaaksi kolmostien varressa – ABC Hyvinkään autopesu avataan 12.12.11.12.2019 14:15:02 EETTiedote

Hyvinkään ABC:n yhteyteen avataan torstaina 12. joulukuuta nopea ja tehokas autopesu. Kaksiosaisessa autopesussa yhtä ajoneuvoa jo kuivataan kun toista aletaan pestä, minkä ansiosta hallin kapasiteetti on kahdeksan autoa tunnissa, eli 7-8 minuuttia / auto. Autopesun maksimikorkeus on 2,9 metriä ja -leveys 2,5 metriä, joten kohtuullisen isokin auto saa pintansa puhtaaksi ja kiiltäväksi.

HOK-Elanto Triplassa: vahva startti uusille ravintolakonsepteille ja ensimmäiselle keskusta-Prismalle21.11.2019 09:00:00 EETTiedote

Triplassa rikottiin miljoonan kävijän raja avajaisviikolla ja HOK-Elannolle Tripla on osoittautunut osuvaksi liikepaikaksi. Triplaa varten kehitetyissä ravintolakonsepteissa on käynyt kuhina avajaiskuukauden aikana ja kiireiset ohikulkijat ovat ottaneet kauppakeskuksen nopeimman kaupan Alepan omakseen. Täysin uudenlainen kaupunkikeskustaan sovitettu Prisma on selkeästi vastannut kaupunkilaisten tarpeisiin.