Ensimmäisenä Varsinais-Suomessa: Kolme muodin kuuminta brändiä avaa Kauppakeskus Myllyssä – ”Myllyssä on vetovoimaa”
Puolalaisen LPP Groupin Sinsay, Cropp ja House ovat tämän hetken trendikkäimpiä eurooppalaisia brändejä, jotka tarjoavat muotia nuorille, lapsille ja aikuisille. Tähän asti ainoastaan muutamassa Etelä-Suomen kauppakeskuksessa saatavilla olleet brändit avaavat kolme näyttävää myymälää Kauppakeskus Myllyssä kesä–heinäkuussa.
– Meille on ollut selvää, että haluamme avata myymälöitämme myös Turun suuntaan. Myllyllä on monia vahvuuksia: se on houkutteleva ja monipuolinen kauppakeskus, jolla on kasvava asiakasvirta ja joka tavoittaa lähikunnista paljon kävijöitä. Uskomme, että meidän myymälämme ovat odotettu lisä Myllyn tarjontaan, sanoo LPP Finlandin Operational Manager Seija Leppihalme.
– Myllyyn avattavat myymälät ovat LPP Groupin ensimmäinen avaus Turun seudulle. Olemme erittäin iloisia, että pitkät vuokraneuvottelut saatiin onnelliseen päätökseen ja LPP päätti aloittaa laajentumisen juuri meillä. Olemme selvästikin se kauppakeskus, johon merkittävät brändit haluavat Länsi-Suomessa tulla, iloitsee Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.
Muotia trendien aallonharjalta
Sinsayn valikoimissa on naisten, miesten ja lasten vaatteita sekä koti- ja beauty-mallistot. House- ja Cropp-brändit on suunnattu erityisesti nuorille aikuisille.
– Tuotteemme ovat hyvin yksilöllisiä ja ajan hermolla. Erotumme muista Suomessa olevista muotiketjuista, ja esimerkiksi Cropp ammentaa vaikutteita urheilumaailmasta, graffiteista ja on hengeltään hyvin urbaani, Leppihalme kertoo.
Brändien taustalla oleva LPP Group on puolalainen perheyritys, joka on toiminut Puolassa ja sen ulkopuolella jo 30 vuoden ajan. Suomessa konsernin tavoitteena on nostaa myymälöiden määrä nykyisestä yhdeksästä kahteenkymmeneen vuoden loppuun mennessä.
– Myllyn myymälöihin tullaan palkkaamaan tuntisopimuksella alustavan suunnitelman mukaan 35–40 henkilöä sekä lisäksi keikka-apulaisia.
Mylly täyttyy liikkeistä
LPP Finland Oy vuokraa Myllystä kerralla 2 000 neliötä liiketilaa, joka jaetaan kolmen brändimyymälän kesken.
– Tämän sopimuksen myötä Myllyn käyttöaste on peräti 97 prosenttia, mikä on mahtava näyttö Myllyn entisestään kasvavasta vetovoimasta. Vuokraus käy nyt Myllyssä kuumana, ja meillä on mahdollisuus keskittyä suunnittelemaan tulevaisuuden kestävän kauppakeskuksen tarjontaa ja kumppaneita vieläkin tarkemmin, iloitsee Mari Hantula.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Seija Leppihalme, Operational Manager, LPP Finland, p. 040 173 2012, seija.leppihalme@lpp.com
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee yli viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Rekryteringsnyheter: Köpcentrum Myllys lurviga nya varumärkesambassadör har börjat sitt jobb – tar sina första steg ut i offentligheten som en del av Masked Singer-teamet redan denna lördag3.9.2025 09:00:00 EEST | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly har anlitat en ny varumärkesambassadör, Myllykkä, som ansvarar för att överraska köpcentrumets besökare och hyresgäster med sina vidunderliga upptåg.
Rekrytointiuutisia: Kauppakeskus Myllyn karvainen brändilähettiläs aloitti työnsä – Ensiaskeleet julkisuudessa osana Masked Singer -tiimiä jo lauantaina3.9.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
Kauppakeskus Mylly on palkannut uuden brändilähettilään, Myllykän, jonka vastuulla on kauppakeskuksen kävijöiden ja vuokralaisten yllättäminen ihmeellisillä tempauksilla.
Kauppakeskus Myllyssä historian suurimmat kävijämäärät kevään ja kesän aikana – ”Heinäkuu alkaa jo lähestyä joulun vilskettä”14.8.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn kevät ja kesä ovat olleet ennätyksellisen vilkkaat, ja huhti-, touko-, kesä- ja heinäkuussa Myllyssä yllettiinkin uusiin kuukausiennätyksiin. Toukokuussa kävijämäärä nousi jopa 12 prosenttia, ja kävijöitä oli ensimmäistä kertaa yli puoli miljoonaa. Koko tammi-heinäkuun kävijämäärä kasvoi neljä prosenttia 3,3 miljoonaan kävijään. Myös uusia liikkeitä on avautunut, kun paikalliset kivijalkaliikkeet ovat kiinnostuneet laajentamaan toimintaansa Myllyyn.
Köpcentrum Myllys sommar intresserar resenärer15.5.2025 08:50:46 EEST | Pressmeddelande
Sommaren är alltid livlig på köpcentret Mylly och bland besökarna kan man se också resenärer som kommit för att besöka regionen och olika evenemang. Också denna sommar ordnas ett öppet lopptorg på parkeringsplatsen varannan söndag.
Kauppakeskus Myllyn kesä kiinnostaa matkailijoita15.5.2025 08:50:46 EEST | Tiedote
Kesä on Kauppakeskus Myllyssä aina vilkasta aikaa, ja lähialueille ja tapahtumiin tulevat matkailijat näkyvät myös Myllyn kävijöissä. Tänäkin kesänä joka toinen sunnuntai on parkkialueella kaikille avoin ulkokirppis.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme