Ensimmäisenä Varsinais-Suomessa: Kolme muodin kuuminta brändiä avaa Kauppakeskus Myllyssä – ”Myllyssä on vetovoimaa”
Puolalaisen LPP Groupin Sinsay, Cropp ja House ovat tämän hetken trendikkäimpiä eurooppalaisia brändejä, jotka tarjoavat muotia nuorille, lapsille ja aikuisille. Tähän asti ainoastaan muutamassa Etelä-Suomen kauppakeskuksessa saatavilla olleet brändit avaavat kolme näyttävää myymälää Kauppakeskus Myllyssä kesä–heinäkuussa.
– Meille on ollut selvää, että haluamme avata myymälöitämme myös Turun suuntaan. Myllyllä on monia vahvuuksia: se on houkutteleva ja monipuolinen kauppakeskus, jolla on kasvava asiakasvirta ja joka tavoittaa lähikunnista paljon kävijöitä. Uskomme, että meidän myymälämme ovat odotettu lisä Myllyn tarjontaan, sanoo LPP Finlandin Operational Manager Seija Leppihalme.
– Myllyyn avattavat myymälät ovat LPP Groupin ensimmäinen avaus Turun seudulle. Olemme erittäin iloisia, että pitkät vuokraneuvottelut saatiin onnelliseen päätökseen ja LPP päätti aloittaa laajentumisen juuri meillä. Olemme selvästikin se kauppakeskus, johon merkittävät brändit haluavat Länsi-Suomessa tulla, iloitsee Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.
Muotia trendien aallonharjalta
Sinsayn valikoimissa on naisten, miesten ja lasten vaatteita sekä koti- ja beauty-mallistot. House- ja Cropp-brändit on suunnattu erityisesti nuorille aikuisille.
– Tuotteemme ovat hyvin yksilöllisiä ja ajan hermolla. Erotumme muista Suomessa olevista muotiketjuista, ja esimerkiksi Cropp ammentaa vaikutteita urheilumaailmasta, graffiteista ja on hengeltään hyvin urbaani, Leppihalme kertoo.
Brändien taustalla oleva LPP Group on puolalainen perheyritys, joka on toiminut Puolassa ja sen ulkopuolella jo 30 vuoden ajan. Suomessa konsernin tavoitteena on nostaa myymälöiden määrä nykyisestä yhdeksästä kahteenkymmeneen vuoden loppuun mennessä.
– Myllyn myymälöihin tullaan palkkaamaan tuntisopimuksella alustavan suunnitelman mukaan 35–40 henkilöä sekä lisäksi keikka-apulaisia.
Mylly täyttyy liikkeistä
LPP Finland Oy vuokraa Myllystä kerralla 2 000 neliötä liiketilaa, joka jaetaan kolmen brändimyymälän kesken.
– Tämän sopimuksen myötä Myllyn käyttöaste on peräti 97 prosenttia, mikä on mahtava näyttö Myllyn entisestään kasvavasta vetovoimasta. Vuokraus käy nyt Myllyssä kuumana, ja meillä on mahdollisuus keskittyä suunnittelemaan tulevaisuuden kestävän kauppakeskuksen tarjontaa ja kumppaneita vieläkin tarkemmin, iloitsee Mari Hantula.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Seija Leppihalme, Operational Manager, LPP Finland, p. 040 173 2012, seija.leppihalme@lpp.com
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Först i Egentliga Finland: Tre av de hetaste modemärkena öppnar butiker i Mylly – ”Mylly lockar butiker och kunder”15.2.2023 07:55:00 EET | Tiedote
De populära världskända modemärkena Sinsay, Cropp och House är de senaste tillskotten till Myllys butiksmix. Butikerna som öppnar i sommar blir de första i hela Egentliga Finland för dessa varumärken. De nya butikerna höjer Myllys uthyrningsgrad till hela 97 procent och kommer att sysselsätta 35–40 anställda.
Köpcentret med det bästa ryktet finns återigen i Reso2.2.2023 10:05:00 EET | Tiedote
Mylly har för tredje året i rad valts till Finlands mest välrenommerade köpcenter. Detta blev klart i en undersökning med över 2 000 svarande som inkluderade landets 12 största köpcenter. Detta förtroende avspeglas även i fjolårets rekordhöga försäljning.
Rekordförsäljning för Affärscentret Mylly16.1.2023 08:00:31 EET | Tiedote
Siffrorna för år 2022 visar en markant ökning av såväl försäljning och besökarantal som genomsnittsinköp jämfört med året innan. Under året som gått har ett flertal nya butiker och tjänsteföretag öppnats i köpcentret. Under 2023 kommer köpcentret att genomföra ett flertal investeringar för att förbättra shoppingupplevelsen.
Kauppakeskus Myllyssä kauppa kävi paremmin kuin koskaan16.1.2023 08:00:05 EET | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn julkistamat vuoden 2022 luvut kertovat merkittävästä myynnin, kävijämäärien ja keskiostoksen kasvusta edelliseen vuoteen verrattuna. Kauppakeskukseen avautui vuoden aikana monia uusia liikkeitä ja palveluita. Vuodelle 2023 on luvassa investointeja kauppakeskuskokemuksen parantamiseen.
Mylly förnyar sin julöppning – en lasershow lyser upp himlen och tomteparad har hundar1.12.2022 10:01:49 EET | Tiedote
Köpcentret Mylly öppnar julsäsongen söndagen den 4 december. För första gången i Myllys historia firas julöppningen med en präktig lasershow i stället för traditionellt fyrverkeri. Det blir också andra nya upplevelser i år, bland annat tomteparad med hundar och en lite annorlunda julverkstad.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme