Kauppakeskus Mylly Oy

Ensimmäisenä Varsinais-Suomessa: Kolme muodin kuuminta brändiä avaa Kauppakeskus Myllyssä – ”Myllyssä on vetovoimaa”

Jaa
Maailmanlaajuisesti suositut ja tunnetut muotibrändit Sinsay, Cropp ja House ovat tuorein lisä Kauppakeskus Myllyn myymälävalikoimaan. Kesällä avautuvat liikkeet ovat brändien ensimmäiset myymälät koko Varsinais-Suomessa. Uudet liikkeet nostavat Myllyn käyttöasteen peräti 97 prosenttiin. Brändimyymälöihin tullaan palkkaamaan 35–40 työntekijää.
Eurooppalaisen muotijätti LPP:n Seija Leppihalme (vas.) on vaikuttunut Myllyn monipuolisuudesta ja kasvavasta asiakasvirrasta. Leppihalme ja Myllyn Mari Hantula allekirjoittivat uusien brändimyymälöiden vuokrasopimukset 9. helmikuuta.
Eurooppalaisen muotijätti LPP:n Seija Leppihalme (vas.) on vaikuttunut Myllyn monipuolisuudesta ja kasvavasta asiakasvirrasta. Leppihalme ja Myllyn Mari Hantula allekirjoittivat uusien brändimyymälöiden vuokrasopimukset 9. helmikuuta.

Puolalaisen LPP Groupin Sinsay, Cropp ja House ovat tämän hetken trendikkäimpiä eurooppalaisia brändejä, jotka tarjoavat muotia nuorille, lapsille ja aikuisille. Tähän asti ainoastaan muutamassa Etelä-Suomen kauppakeskuksessa saatavilla olleet brändit avaavat kolme näyttävää myymälää Kauppakeskus Myllyssä kesä–heinäkuussa.

– Meille on ollut selvää, että haluamme avata myymälöitämme myös Turun suuntaan. Myllyllä on monia vahvuuksia: se on houkutteleva ja monipuolinen kauppakeskus, jolla on kasvava asiakasvirta ja joka tavoittaa lähikunnista paljon kävijöitä. Uskomme, että meidän myymälämme ovat odotettu lisä Myllyn tarjontaan, sanoo LPP Finlandin Operational Manager Seija Leppihalme.

– Myllyyn avattavat myymälät ovat LPP Groupin ensimmäinen avaus Turun seudulle. Olemme erittäin iloisia, että pitkät vuokraneuvottelut saatiin onnelliseen päätökseen ja LPP päätti aloittaa laajentumisen juuri meillä. Olemme selvästikin se kauppakeskus, johon merkittävät brändit haluavat Länsi-Suomessa tulla, iloitsee Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.

Muotia trendien aallonharjalta

Sinsayn valikoimissa on naisten, miesten ja lasten vaatteita sekä koti- ja beauty-mallistot. House- ja Cropp-brändit on suunnattu erityisesti nuorille aikuisille.

– Tuotteemme ovat hyvin yksilöllisiä ja ajan hermolla. Erotumme muista Suomessa olevista muotiketjuista, ja esimerkiksi Cropp ammentaa vaikutteita urheilumaailmasta, graffiteista ja on hengeltään hyvin urbaani, Leppihalme kertoo.

Brändien taustalla oleva LPP Group on puolalainen perheyritys, joka on toiminut Puolassa ja sen ulkopuolella jo 30 vuoden ajan. Suomessa konsernin tavoitteena on nostaa myymälöiden määrä nykyisestä yhdeksästä kahteenkymmeneen vuoden loppuun mennessä.

– Myllyn myymälöihin tullaan palkkaamaan tuntisopimuksella alustavan suunnitelman mukaan 35–40 henkilöä sekä lisäksi keikka-apulaisia.

Mylly täyttyy liikkeistä

LPP Finland Oy vuokraa Myllystä kerralla 2 000 neliötä liiketilaa, joka jaetaan kolmen brändimyymälän kesken. 

– Tämän sopimuksen myötä Myllyn käyttöaste on peräti 97 prosenttia, mikä on mahtava näyttö Myllyn entisestään kasvavasta vetovoimasta. Vuokraus käy nyt Myllyssä kuumana, ja meillä on mahdollisuus keskittyä suunnittelemaan tulevaisuuden kestävän kauppakeskuksen tarjontaa ja kumppaneita vieläkin tarkemmin, iloitsee Mari Hantula. 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Seija Leppihalme, Operational Manager, LPP Finland, p. 040 173 2012, seija.leppihalme@lpp.com

Kuvat

Eurooppalaisen muotijätti LPP:n Seija Leppihalme (vas.) on vaikuttunut Myllyn monipuolisuudesta ja kasvavasta asiakasvirrasta. Leppihalme ja Myllyn Mari Hantula allekirjoittivat uusien brändimyymälöiden vuokrasopimukset 9. helmikuuta.
Eurooppalaisen muotijätti LPP:n Seija Leppihalme (vas.) on vaikuttunut Myllyn monipuolisuudesta ja kasvavasta asiakasvirrasta. Leppihalme ja Myllyn Mari Hantula allekirjoittivat uusien brändimyymälöiden vuokrasopimukset 9. helmikuuta.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Kauppakeskus Mylly Oy
Kauppakeskus Mylly Oy
Myllynkatu 1
21280 Raisio

02 332 3000http://www.kauppakeskusmylly.fi

Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee yli viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä. 

www.kauppakeskusmylly.fi 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy

Köpcentrum Mylly uppnår sällsynt säkerhetsklassificering – endast fem kommersiella fastigheter i världen har gjort detsamma10.12.2025 08:45:08 EET | Pressmeddelande

Köpcentrum Mylly har uppnått den högsta nivån av ett säkerhetscertifikat som är sällsynt även ur ett globalt perspektiv. Det beviljas aktörer som bevisligen efterlever internationella risk- och säkerhetsstandarder samt bästa praxis inom branschen. Före Mylly har endast fem kommersiella fastigheter i hela världen uppnått denna nivå, och Mylly är först i Finland. Myllys långsiktiga säkerhetsarbete har bland annat lett till att personalens arbetshälsa har förbättrats och rekryterandet har blivit enklare.

Harvinainen turvallisuusluokitus Kauppakeskus Myllylle – saman saavuttanut vain viisi muuta kaupallista kiinteistöä maailmassa10.12.2025 08:45:08 EET | Tiedote

Kauppakeskus Mylly on saavuttanut maailmanlaajuisestikin harvinaisen turvallisuussertifikaatin korkeimman tason. Se myönnetään toimijoille, jotka noudattavat todistetusti kansainvälisiä riski- ja turvallisuusstandardeja sekä alan parhaita käytäntöjä. Ennen Myllyä sen on saavuttanut vain viisi kaupallista kiinteistöä koko maailmassa, ja Suomessa Mylly on ensimmäinen. Myllyssä turvallisuuden pitkäjänteinen kehittäminen on muun muassa parantanut henkilöstön työhyvinvointia ja helpottanut rekrytointeja.

Kauppakeskus Myllyn joulussa lauletaan ja tavataan Myllykkää - Kauneimpia joululauluja säestää Turun filharmoninen orkesteri20.11.2025 09:00:00 EET | Tiedote

Kauppakeskus Myllyn joulunavausta vietetään sunnuntaina 23. marraskuuta, jolloin käytävillä voi kohdata Myllykän ja koirakulkueen sekä nauttia annoksen joulupuuroa. Tiistaina 16. joulukuuta Myllyntorilla lauletaan kauneimpia joululauluja Turun filharmonisen orkesterin säestyksellä. Popup-myymälät levittäytyvät ensimmäistä kertaa kauppakeskuksen molempiin kerroksiin.

Nytt restaurangutbud med etniska kryddor och en inhemsk klassiker – Köpcentrum Myllys användningsgrad över 100 % under jul23.10.2025 08:53:54 EEST | Pressmeddelande

Köpcentrum Myllys mat- och dryckutbud utvidgas när Moi ! Poke, känd för sina poke bowls, öppnar en ny restaurang vid Myllytorget under slutet av året – dessutom kommer en Moi ! Aasia-matbutik intill Finnkino. I början av nästa år kommer även Fazer Café Mylly att öppna vid Finnkino. Tack vare de nya butikerna och julens pop up-butiker överskrids köpcentrumets användningsgrad 100 procent.

Uutta ravintolatarjontaa etnisillä mausteilla ja kotimaisella klassikolla – Kauppakeskus Myllyn käyttöaste jouluna yli 100 %23.10.2025 08:53:54 EEST | Tiedote

Kauppakeskus Myllyn ruoka- ja juomatarjonta laajenee, kun loppuvuoden aikana poke bowl -annoksista tunnettu Moi ! Poke avaa uuden ravintolan Myllyntorin laidalle, ja Finnkinon naapuriin tulee Moi ! Aasia -ruokakauppa. Ensi vuoden alussa Finnkinon päätyyn avautuu myös Fazer Café Mylly. Uusien myymälöiden ja joulun pop up -liikkeiden ansiosta kauppakeskuksen käyttöaste ylittää joulun aikaan 100 prosenttia.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye