Ensimmäisenä Varsinais-Suomessa: Kolme muodin kuuminta brändiä avaa Kauppakeskus Myllyssä – ”Myllyssä on vetovoimaa”
Puolalaisen LPP Groupin Sinsay, Cropp ja House ovat tämän hetken trendikkäimpiä eurooppalaisia brändejä, jotka tarjoavat muotia nuorille, lapsille ja aikuisille. Tähän asti ainoastaan muutamassa Etelä-Suomen kauppakeskuksessa saatavilla olleet brändit avaavat kolme näyttävää myymälää Kauppakeskus Myllyssä kesä–heinäkuussa.
– Meille on ollut selvää, että haluamme avata myymälöitämme myös Turun suuntaan. Myllyllä on monia vahvuuksia: se on houkutteleva ja monipuolinen kauppakeskus, jolla on kasvava asiakasvirta ja joka tavoittaa lähikunnista paljon kävijöitä. Uskomme, että meidän myymälämme ovat odotettu lisä Myllyn tarjontaan, sanoo LPP Finlandin Operational Manager Seija Leppihalme.
– Myllyyn avattavat myymälät ovat LPP Groupin ensimmäinen avaus Turun seudulle. Olemme erittäin iloisia, että pitkät vuokraneuvottelut saatiin onnelliseen päätökseen ja LPP päätti aloittaa laajentumisen juuri meillä. Olemme selvästikin se kauppakeskus, johon merkittävät brändit haluavat Länsi-Suomessa tulla, iloitsee Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.
Muotia trendien aallonharjalta
Sinsayn valikoimissa on naisten, miesten ja lasten vaatteita sekä koti- ja beauty-mallistot. House- ja Cropp-brändit on suunnattu erityisesti nuorille aikuisille.
– Tuotteemme ovat hyvin yksilöllisiä ja ajan hermolla. Erotumme muista Suomessa olevista muotiketjuista, ja esimerkiksi Cropp ammentaa vaikutteita urheilumaailmasta, graffiteista ja on hengeltään hyvin urbaani, Leppihalme kertoo.
Brändien taustalla oleva LPP Group on puolalainen perheyritys, joka on toiminut Puolassa ja sen ulkopuolella jo 30 vuoden ajan. Suomessa konsernin tavoitteena on nostaa myymälöiden määrä nykyisestä yhdeksästä kahteenkymmeneen vuoden loppuun mennessä.
– Myllyn myymälöihin tullaan palkkaamaan tuntisopimuksella alustavan suunnitelman mukaan 35–40 henkilöä sekä lisäksi keikka-apulaisia.
Mylly täyttyy liikkeistä
LPP Finland Oy vuokraa Myllystä kerralla 2 000 neliötä liiketilaa, joka jaetaan kolmen brändimyymälän kesken.
– Tämän sopimuksen myötä Myllyn käyttöaste on peräti 97 prosenttia, mikä on mahtava näyttö Myllyn entisestään kasvavasta vetovoimasta. Vuokraus käy nyt Myllyssä kuumana, ja meillä on mahdollisuus keskittyä suunnittelemaan tulevaisuuden kestävän kauppakeskuksen tarjontaa ja kumppaneita vieläkin tarkemmin, iloitsee Mari Hantula.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Seija Leppihalme, Operational Manager, LPP Finland, p. 040 173 2012, seija.leppihalme@lpp.com
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee yli viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Under sportlovet får man rita på Myllys väggar och träffa stickande gummor15.2.2024 08:54:22 EET | Tiedote
Köpcentrum Myllys nya, alldeles unika lekplats invigs för besökarna på måndag. Ett fullspäckat program för hela familjen bjuder på aktiviteter för sportlovsveckans alla dagar. Västra Finlands första butik för sminkkedjan Rituals öppnar i Mylly torsdagen den 15 februari.
Talvilomalla Kauppakeskus Myllyssä voi piirtää seinille ja kohdata kutovia mummoja15.2.2024 08:54:22 EET | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn uusi, täysin uniikki leikkipaikka avataan yleisölle maanantaina. Koko perheelle suunnattua ohjelmaa riittää talvilomaviikon jokaiselle päivälle. Länsi-Suomen ensimmäinen kosmetiikkaliike Ritualsin myymälä avautuu Myllyyn torstaina 15. helmikuuta.
Förstaplatsen igen till Egentliga Finland – Köpcentrum Mylly har Finlands bästa rykte8.2.2024 08:00:03 EET | Tiedote
Stora finländska köpcentrums förtroende och rykte bland konsumenterna mäts i en årlig oberoende undersökning. Köpcentrum Mylly från Reso har haft förstaplatsen som köpcentrumet med bäst rykte ända sedan den första undersökningen.
Jälleen ykkössija Varsinais-Suomeen – Kauppakeskus Mylly Suomen hyvämaineisin8.2.2024 08:00:03 EET | Tiedote
Suurten suomalaisten kauppakeskusten luottamusta ja mainetta kuluttajien keskuudessa mitataan vuosittain riippumattomassa tutkimuksessa. Hyvämaineisimman kauppakeskuksen paikkaa on ensimmäisestä tutkimuksesta asti pitänyt raisiolainen Kauppakeskus Mylly.
Köpcentret Myllys försäljningssiffror översteg för första gången 250 miljoner euro18.1.2024 08:48:34 EET | Tiedote
Mylly nådde 2023 ett nytt försäljningsrekord: Den sammanlagda försäljningen i köpcentrets alla butiker uppgick till 255 miljoner euro. Detta innebär en tillväxt på 4 procent jämfört med föregående år. Även antalet besökare steg till 5,5 miljoner, vilket är en ökning på 7 procent. Den genomsnittliga köpesumman var fortsatt hög – 46,61 euro.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme