Espanjalaisravintola Casa Largo saa modernimman ilmeen – ravintola kiinni remontin ajan

Herkullisista espanjalaisista annoksista ja välittömästä tunnelmastaan tunnettu ravintola Casa Largo saa tänä syksynä uuden, entistä freesimmän ilmeen. Ravintolan sisustusremontti alkaa 26. syyskuuta ja ravintola on suljettuna kuukauden.

Helsingin keskustan huippupaikalla Sokoksen talon katutasossa sijaitsevan espanjalaisravintola Casa Largon sisustus päivitetään remontissa tyyliltään modernimmaksi ja vaaleammaksi. Espanjalaiset elementit näkyvät ravintolassa jatkossakin, erityisesti sisustuksen yksityiskohtien muodossa.

“Casa Largoon todellakin helppo tulla – ei pelkästään hyvän sijainnin ansiosta vaan myös ravintolan rennon ja lämminhenkisen tunnelman, iloisen palvelun ja maittavan ruoan vuoksi. Asiakkaat palaavat sinne yhä uudelleen ja uudelleen”, hymyilee ryhmäpäällikkö Anne-Maria Salolahti HOK-Elannosta.

Ravintola jakautuu kahteen kerrokseen ja vanhan rakennuksen pylväät ja nurkkaukset muodostavat useita tunnelmallisia tiloja. Ikkunoista avautuvat näkymät Rautatieasemalle ja Kaivokadulle. Ravintolassa on ruokailijoille 170 asiakaspaikkaa ja baarista löytyy lisäksi tilaa sadalle asiakkaalle.

“Casa Largossa on hyvä tiimihenki ja se on haluttu työpaikka. Kaikkiaan ravintolassa työskentelee reilut 30 hokelantolaista, joista osa työskennellyt siellä jo kymmenen vuotta”, Salolahti sanoo.

Uusia makuja tammikuussa

Kuukauden kestävässä remontissa keskitytään ravintolan pintojen ja sisustuksen uudistukseen, mutta myös ruokalistaan on luvassa päivitys tammikuussa.

“Olemme jo aloittaneet uusien annosten kehittämisen. Uudella listalla huomioidaan asiakkailtamme tulleita toiveita ja tämän hetken suosituimpia makuja", Salolahti kertoo.

Sisustukseltaan uudistunut Casa Largo avaa ovensa jälleen 26. lokakuuta.

Casa Largo, Raflaamo

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.

Puurakenteinen Alepa Backas palvelee kartanomiljöössä – poikkeuksellinen kauppa lämmittää itse itsensä30.11.2022 07:00:00 EET | Tiedote

Historiaa huokuvan Backaksen kartanon pihapiiriin Vantaalle 1. joulukuuta avattava Alepa Backas on HOK-Elannon ensimmäinen myymälä, jossa kaukolämpö on korvattu poikkeuksellisella ratkaisulla: kaupan kylmäkoneista syntyvä lauhdelämpö voidaan varastoida maan alle ja käyttää sieltä rakennuksen ja sen käyttöveden lämmitykseen. Jatkossa vastaavia energiaratkaisuja tullaan näkemään Alepa-myymälöissä enemmänkin.

Ravintola Salve uudistui. Merimieshenkisessä kortteliravintolassa viihdytään porukalla ja usein.7.11.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Merimiesten kantapaikkana Helsingin Hietalahdenrannassa 125 vuotta sitten avautunut ravintola Salve raikasti sisustustaan ja ruokalistaansa. Uskollisen kanta-asiakaskunnan omaava ravintola keräsi myös asiakkaiden toiveita uudistuksen alla. Isot pyöreät pöydät, käsinojalliset tuolit, merimiesravintolan sielu sekä ruokalistalta silakat, lihapullat, lohikeitto ja wieninleike haluttiin säilyttää. Uudistettu ravintola on nyt auki.

Prisma Hyvinkään uudistus valmistui: Ruokatorille tarjolle ravintolatason annoksia ja myymälän energiankulutus puolittui1.11.2022 07:00:00 EET | Tiedote

Prisma Hyvinkään laaja uudistushanke on valmistunut lokakuun lopussa. Hyvinkääläisten toiveisiin on vastattu muun muassa Kerää & Skannaa -palvelulla sekä tuomalla Ruokatorin valikoimaan sushia, kanansiipiä ja paikan päällä savustettua kalaa. Usean miljoonan investoinnissa myymälämiljöö päivittyi modernimmaksi ja myymälässä tehtiin merkittäviä energiansäästötoimia.