Espanjalaisravintola Casa Largo saa modernimman ilmeen – ravintola kiinni remontin ajan

Herkullisista espanjalaisista annoksista ja välittömästä tunnelmastaan tunnettu ravintola Casa Largo saa tänä syksynä uuden, entistä freesimmän ilmeen. Ravintolan sisustusremontti alkaa 26. syyskuuta ja ravintola on suljettuna kuukauden.

Helsingin keskustan huippupaikalla Sokoksen talon katutasossa sijaitsevan espanjalaisravintola Casa Largon sisustus päivitetään remontissa tyyliltään modernimmaksi ja vaaleammaksi. Espanjalaiset elementit näkyvät ravintolassa jatkossakin, erityisesti sisustuksen yksityiskohtien muodossa.

“Casa Largoon todellakin helppo tulla – ei pelkästään hyvän sijainnin ansiosta vaan myös ravintolan rennon ja lämminhenkisen tunnelman, iloisen palvelun ja maittavan ruoan vuoksi. Asiakkaat palaavat sinne yhä uudelleen ja uudelleen”, hymyilee ryhmäpäällikkö Anne-Maria Salolahti HOK-Elannosta.

Ravintola jakautuu kahteen kerrokseen ja vanhan rakennuksen pylväät ja nurkkaukset muodostavat useita tunnelmallisia tiloja. Ikkunoista avautuvat näkymät Rautatieasemalle ja Kaivokadulle. Ravintolassa on ruokailijoille 170 asiakaspaikkaa ja baarista löytyy lisäksi tilaa sadalle asiakkaalle.

“Casa Largossa on hyvä tiimihenki ja se on haluttu työpaikka. Kaikkiaan ravintolassa työskentelee reilut 30 hokelantolaista, joista osa työskennellyt siellä jo kymmenen vuotta”, Salolahti sanoo.

Uusia makuja tammikuussa

Kuukauden kestävässä remontissa keskitytään ravintolan pintojen ja sisustuksen uudistukseen, mutta myös ruokalistaan on luvassa päivitys tammikuussa.

“Olemme jo aloittaneet uusien annosten kehittämisen. Uudella listalla huomioidaan asiakkailtamme tulleita toiveita ja tämän hetken suosituimpia makuja", Salolahti kertoo.

Sisustukseltaan uudistunut Casa Largo avaa ovensa jälleen 26. lokakuuta.

Casa Largo, Raflaamo

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.

HOK-Elanto avaa Suomen ensimmäisen moduulirakenteisen Alepan - myymälä pystytetään muutamissa viikoissa4.10.2022 08:00:00 EEST | Tiedote

Järvenpään Jamppaan marraskuun lopussa avautuva Alepa on HOK-Elannon ensimmäinen puurakenteisista moduuleista koottava myymälä, jota voidaan siirtää paikasta toiseen useaan kertaan, ja jonka julkisivua on mahdollista muokata aina kulloiseenkin kohteeseen sopivaksi. Uniikilla myymäläkonseptillaan HOK-Elanto kykenee ketterästi tuomaan korvaavan kauppapalvelun alueelle, joka kärsi ostoskeskuspalosta maaliskuussa 2022.