Innovation Home

Etätöihin Lappiin? Kyllä! Tuetaanko yhdessä Suomen matkailua? Kyllä!

Innovation Home avaa uuden innovaatiokeskuksen paraatipaikalle Levin laskettelurinteen läheisyyteen Visit Levin toimitiloihin.

Unelmamme on auttaa suomalaisia yrityksiä kasvamaan – haluamme myös tuoda etätyöskentelyyn hyvinvointia lisääviä elementtejä.  Olemme rakentaneet Innovation Home:sta konseptin, jossa myynti, hyvinvointi, design ja jäsentemme muodostama verkosto sekä hub & club-mainen ajattelut ovat meille kaikki kaikessa. Uskomme yhteisöllisyyden, turvallisuuden, VIP-palveluiden, kokonaisvaltaisuuden ja aidon välittämisen tukevan parhaiten jäsentemme menestystä. Meille kaikkein tärkeintä on asiakkaidemme tyytyväisyys, ja se että voimme olla aidosti päivittäin heidän tukenaan, toteaa Innovation Home:n kovana lapinkävijänä tunnettu toimitusjohtaja Petra Erätuli-Kola.

Visit Levin Yrjötapio Kivisaari on iloinen alkavasta yhteistyöstä, sillä Innovation Home luo loistavan mahdollisuuden etätyökonseptin kehittämiseen Levillä. ”Juuri nyt on oikea hetki, kotimaan matkailu tarvitsee kaikkien meidän panosta! Innovation Home:n liikeidea täydentää hienosti Levin matkailualueen monipuolisia palveluita” Toteaa Kivisaari.

”Levi on mahtava paikka uudelle Innovation Home:lle. Haluamme tukea ja mahdollistaa uuden työskentelykulttuurin kehittymistä; opimme keväällä, että työskentely ei vaadi fyysistä läsnäoloa! Odotan innolla, miten Katja Aalto yhdistää Lappia ja luontoa kunnioittavan designin toimivaan toimistoympäristöön” toteaa IH:n hallituksen jäsen Ilkka Kaikuvuo.

”Innovation Home erottuu kilpailijoistaan aidosti sitoutuneella, asiakasyritysten ja heidän muodostamalla työyhteisöllä. Pieni varhaisen vaiheen yritys pääsee hyvin toteutettujen palvelujen lisäksi kiinni yhteisön vilpittömään tukeen, joka motivoi, auttaa jaksamaan ja nostaa rimaa joka päivä. Isommat yritykset saavat mahdollisuuden toimia luovassa ja stimuloivassa ympäristössä, jota on mahdoton kopioida korporaation sisälle. Innovation Home:ssa palaa joka päivä työelämän leirinuotio, jonka ääreen jäsenet haluavat kokoontua jakamaan osaamistaan, verkostojaan ja kokemuksiaan. Track record kertoo kaiken tarpeellisen yrittäjien kyvystä toteuttaa käytännössä sen, mistä kovin moni puhuu” kertoo tulevasta yhteistyöstä iloitseva Innovation Home:n hallituksen puheenjohtaja Mika Sulin.

”Innovation Home:n positiivinen energia ja intohimo kehittää kansainvälistymistä ja etätyömahdollisuuksia uudenlaisen yhteisöllisyyden voimalla sai meidät vakuuttuneeksi, että Visit Levin kannattaa aloittaa yhteistyö Innovation Home:n kanssa” toteaa Yrjötapio Kivisaari.

Visit Levi, CEO Yrjötapio Kivisaari
+ 358 40 198 3958, yrjotapio.kivisaari@visitlevi.fi

Innovation Home: CEO Petra Erätuli-Kola
+358 400 415946, petra@coworkinghome.com

Innovation Home
Tekniikantie 2

Innovation Home on pääomasijoittajista, yrityksistä, startupeista koostettu uudenlainen naisyrittäjien perustama businesshome konsepti, joka yhdistää startupit, kasvuyritykset ja korporaatiot. Se luo tulevaisuuden työskentelypaikkaa, jossa ympäristö tukee työhyvinvointia, yhteisöllisyyttä ja uudistumista. Levin avaamisen jälkeen Innovation Home pystyy tarjoamaan yhteisön yli 2000 jäsenelle. Aikaisemmat Innovation Home:n innovaatiokeskukset sijaitsevat Otaniemessä, Kalliossa, Arabiassa, Tampereella, Singaporessa ja Los Angelesissa. Innovation Home on kasvanut kannattavasti koko tarinan alusta asti, säilyttänyt jäsenten suositteluhalukkuuden kovasta kasvusta huolimatta 100 %:ssa ja vähintään tuplannut liikevaihtonsa vuosittain.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi