EU-kaupunkien salat paljastuvat - Helena Petäistön uutuuskirja julki lokakuussa

Suomi johtaa Euroopan Unionia vuoden loppuun. Helena Petäistö johdattaa lukijan EU-kaupunkien saloihin uutuuskirjassaan Bryssel-Strasbourg-Luxemburg (Otava). Tervetuloa julkistustilaisuuteen tiistaina 29.10. klo 17-19.

Moni luulee EU-kaupunkien olevan vain yhtä betonia, asvalttia ja kravattikaulaisia eurokraatteja pyyhältämässä toimistosta toiseen ja kokouksesta kolmanteen. Päinvastoin!

25 vuotta EU-kirjeenvaihtajana työskennellyt Helena Petäistö on pistänyt ensimmäisenä pakettiin "Euroopan Bermudan kolmion", manner-Euroopan kolme kätkettyä helmeä, niiden tarinan, uskomattomat historian käänteet ja nykyhetken houkutukset. Helmien joukosta paljastuu jopa yksi timantti...!

Media on tervetullut kirjan julkistustilaisuuteen:

Aika: tiistai 29.10. klo 17-19

Paikka: Otava (Uudenmaankatu 10)

RSVP:  24.10. mennessä: eeva.louko@otava.fi

PDF-vedokset ja Helenan haastattelupyynnöt: eeva.louko@otava.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Ekologista, taloudellista ja trendikästä – Suosittu bloggaaja opastaa uutuuskirjassaan vaatteiden korjaamisen ja huoltamisen saloihin21.9.2020 14:02:51 EESTTiedote

Aina ei kannata ostaa uutta! Vaatteiden korjaaminen säästää aikaa, rahaa ja luontoa. Shoppailua inhoavilta se säästää myös hermoja. Suosittu bloggaaja Anni Ignatius paljastaa uutuuskirjassaan Korjaa kauniiksi seikkaperäiset ohjeet eri vaatekappaleiden korjaustapoihin käsin ja koneella ommellen ja antaa myös paljon vinkkejä vaatehuoltoon.

Kirveitä, moottorisahoja ja saunoja − 17.9. ilmestyvä Guinnessin ennätystenkirja kutsuu tutkimaan maailmaa15.9.2020 09:12:00 EESTTiedote

Legendaarinen Guinness World Records 2021 on taas täynnä uskomattomia ennätyksiä. Pandemiasta huolimatta vuoden aikana Guinnessille saapui 32 986 ennätyshakemusta eri puolilta maailmaa − noin 90 ennätystä päivässä. Julkaistujen ennätysten joukossa on useita suomalaisennätyksiä. Esimerkiksi pääministerimme Sanna Marin pitää hallussaan nuorin pääministeri virassa -ennätystä.