Eurojackpotin päävoitto Tanskaan, ensi viikolla potissa kymmenen miljoonaa euroa

Eurojackpotin kierroksen 49/2018 arvonnassa löytyi yksi täysosuma. Tanskaan mennyt päävoitto oli noin 33 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin perjantaina yksi 5+0 tulos, jolla voittaja sai 83 949,50 euron voiton.

Eurojackpotin perjantain arvonnan oikea rivi on 4, 16, 21, 31, 42. Tähtinumeroiksi arvottiin 4 ja 6.

Perjantain Eurojackpotissa Suomesta löytyi yksi 5+0 tulos, jolla onnekas voittaja kuittaa itselleen 83 949,50 euron voiton. Peli oli pelattu Ilomantsin Nesteellä.

Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on kymmenen miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 8748581. Perjantain Jokerissa ei löytynyt kahden ylimmän voittoluokan tuloksia.

Lomatonnin oikeaksi kaupungiksi arvottiin Hampuri ja numeroksi 26. Lomatonneja meni jakoon 12 kappaletta.