Eurojackpotin potti jatkaa kasvuaan – Varsinais-Suomeen suurvoitto

Eurojackpotin arvonnassa perjantaina (kierros 21/2023) ei löytynyt täysosumaa, joten ensi tiistaina tarjolla on noin 56 miljoonan euron päävoitto.
Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

Eurojackpotin kierroksen 21/2023 perjantai-illan oikea rivi on 1, 3, 29, 45, 47 sekä tähtinumerot 5 ja 8.

Illan arvonnassa löytyi neljä kappaletta 5+1-tuloksia, joilla kullakin voitti lähes 460 000 euroa. Näistä osumista kaksi meni Tanskaan ja yhdet Norjaan ja Saksaan.

5+0-tuloksia löytyi kuusi kappaletta. Yksi näistä osui meille Suomeen. Voittoisa rivi oli laitettu sisään Loimaalla K-Market Mellilässä. 5+0-osuma toi voittajalle 172 938,60 euron suuruisen voiton. Tuore voittaja saa rahat suoraan pankkitililleen todennettuaan kolmen viikon karenssiajan jälkeen henkilöllisyytensä osoitteessa veikkaus.fi/omatvoitot tai vaihtoehtoisesti jossakin Veikkauksen omassa pelisalissa, Helsingin tai Tampereen kasinolla.

Kierroksen muut 5+0-tulokset osuivat Hollantiin, Viroon, Tšekkiin ja kaksi kappaletta Saksaan.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 2 8 1 9 9 8 0. Arvonnassa löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Perjantain Lomatonnin voittorivi on Milano 73. Lomatonneja voitettiin kahdeksan kappaletta.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma