Perjantain Eurojackpotin oikea rivi on 5, 18, 21, 29 ja 45. Tähtinumerot 1 ja 6. Täysosumia ei löytynyt, joten tiistai-illan arvonnassa Eurojackpotin potti kohoaa jo noin 55 miljoonaan euroon.

5+1 -oikein rivejä oli pelattu kolme kappaletta. Niillä voitti 645 095 euroa. Voitoista kaksi osui Saksaan ja yksi Kroatiaan.

Suomeen tuli perjantaina kaksi 5+0 -oikein tulosta, joilla voitti 90 950 euroa. Voitot osuivat nettipelaajalle Raaseporiin sekä Seinäjoen Minimanissa rivinsä tehneelle asiakkaalle. Minimanissa pelannut voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia ja saa voittopottinsa pankkitililleen tunnistautumisen jälkeen. Nettipelaaja Raaseporista saa voiton suoraan pankkititilleen.

Seinäjoen ja Raaseporin lisäksi 5+0 -oikein tuloksia löytyi neljä kappaletta Saksasta, kaksi Tanskasta, yksi Kroatiasta, yksi Ruotsista, yksi Italiasta ja yksi Puolasta.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 2 4 5 3 8 0 3. Kahden ylimmän voittoluokan tuloksia ei löytynyt.

Perjantain Lomatonnin voittoyhdistelmä Cannes 75. Lomatonneja voitettiin yhdeksän kappaletta.

Katso kaikki illan tulokset

Kuponkipelien, kuten Eurojackpotin, pelaaminen edellyttää pian tunnistautumista. Tunnistautumalla pelaaja pysyy paremmin kartalla pelaamisestaan ja oman pelaamisen hallinta helpottuu. Myös voitot pysyvät tallessa, vaikka pelitosite katoaisi.