Eurojackpotin potti nousee 20 miljoonaan euroon – Suomeen 321 000 euron voitto

Eurojackpotissa ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 49/2017), joten ensi viikolla potissa on noin 20 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin yksi toisen voittoluokan 5+1-osuma. Sen tuoma voitto on runsaat 321 000 euroa.

Kierroksen suurimmat voitot tulivat neljällä 5+1-tuloksella. Ne osuivat Suomen lisäksi Viroon ja Saksaan (2). Tarkka voittosumma on 321 831,80 euroa. Suomalaisvoittaja on nettipelaaja Keravalta, ja hän saa voittonsa kolmen viikon karenssiajan kuluttua suoraan tililleen.

Kolmannen voittoluokan viisi oikein -tuloksia löytyi kolme. Niiden tuomat 151 450,20 euron voitot menivät Puolaan, Unkariin ja Italiaan.

Kierroksen 49/2017 Eurojackpotin päänumerot ovat 9, 15, 20, 24, 34 ja tähtinumerot 1 ja 5.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 4 6 3 1 0 0. Suurimmat voitot tulivat kuusi oikein –tuloksilla ja ne ovat 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Berliini 87. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin perjantaina 14 kappaletta.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.