Eurojackpotin potti nousee 20 miljoonaan euroon – Suomeen 321 000 euron voitto

Eurojackpotissa ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 49/2017), joten ensi viikolla potissa on noin 20 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin yksi toisen voittoluokan 5+1-osuma. Sen tuoma voitto on runsaat 321 000 euroa.

Kierroksen suurimmat voitot tulivat neljällä 5+1-tuloksella. Ne osuivat Suomen lisäksi Viroon ja Saksaan (2). Tarkka voittosumma on 321 831,80 euroa. Suomalaisvoittaja on nettipelaaja Keravalta, ja hän saa voittonsa kolmen viikon karenssiajan kuluttua suoraan tililleen.

Kolmannen voittoluokan viisi oikein -tuloksia löytyi kolme. Niiden tuomat 151 450,20 euron voitot menivät Puolaan, Unkariin ja Italiaan.

Kierroksen 49/2017 Eurojackpotin päänumerot ovat 9, 15, 20, 24, 34 ja tähtinumerot 1 ja 5.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 4 6 3 1 0 0. Suurimmat voitot tulivat kuusi oikein –tuloksilla ja ne ovat 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Berliini 87. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin perjantaina 14 kappaletta.