Eurojackpotin potti nousee 21 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 29/2017) yhtään täysosumaa eikä 5+1 –oikein tulosta. Paras tulos oli 5+0 –oikein, jolla voitti 88 165 euroa.

Voittajat löytyivät Saksasta, Unkarista ja Tanskasta. Suomen paras tulos oli 4+2 –oikein. Sillä voitti 5 247 euroa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 29/2017) ovat 27, 35, 36, 38 ja 48. Tähtinumerot ovat 2 ja 3.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 21 miljoonaa euroa (kierros 30/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 0 3 0 2 8 2. Tällä kierroksella ei löytynyt täysosumia eikä 6 oikein -tuloksia.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Praha 45. Tuhannen euron päävoiton voitti kymmenen pelaajaa.