Eurojackpotin potti nousee 24 miljoonaan euroon – Saloon 248 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt perjantaina (kierros 14/2018) yhtään päävoittoa, joten ensi viikolla potti nousee noin 24 miljoonaan euroon.

Kierroksen suurin voitto meni Saksaan ainoalla toisen voittoluokan 5+1-tuloksella. Voittosumma on runsaat 1,4 miljoonaa euroa.

Suurin Suomesta löytynyt voitto tuli kolmannen voittoluokan 5+0-tuloksella. Tarkalleen 248 164,40 euron voitto osui nettipelaajalle Saloon.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 14/2018) ovat 6, 8, 16, 23 ja 50. Tähtinumerot ovat 4 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 8 4 5 0 6 7. Täysosumia ei löytynyt. Kahdella toisen voittoluokan kuusi oikein -tuloksella voittaa 20 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Kuala Lumpur 98. Tuhannen euron päävoiton voitti yhdeksän pelaajaa.

Katso arvonta ja voitonjako.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.