Eurojackpotin potti nousee 30 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla täysosumia (kierros 36/2017). Ensi viikolla potissa on noin 30 miljoonaa euroa.

Tämän viikon suurimmat voitot osuivat Saksaan, Tšekkiin ja Ruotsiin, joissa kaikissa juhlitaan nyt 450 000 euroa tuoneita toisen voittoluokan osumia.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 36/2017) ovat 11, 38, 40, 42 ja 48. Tähtinumerot ovat 4 ja 5.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 1 5 6 8 5 9. Täysosumia ei löytynyt, mutta arvonnassa löytyi kolme kappaletta 6 oikein -tuloksia, joilla voittaa 20 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Vilna 88, ja tuhannen euron Lomatonnin voitti 13 pelaajaa.

Voitonjako ja arvontalähetys nähtävillä veikkaus.fi:ssä https://www.veikkaus.fi/fi/tulokset#!/tulokset/eurojackpot