Veikkaus Oy

Eurojackpotin potti nousee noin 41 miljoonaan euroon - Vantaalle 499 000 euron voitto

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 39/2022) ei löytynyt täysosumia, joten pelin potti kohoaa. Tiistain arvonnassa Eurojackpotin potissa on noin 41 miljoonaa euroa. Suomeen osui perjantaina yksi 5+0 -oikein tulos. Vantaalla Tikkurilan Prismassa rivinsä pelannut asiakas voitti 499 000 euroa.

Eurojackpotin perjantain arvonnan (kierros 39/2022) oikea rivi on 8, 12, 15, 17 ja 46. Tähtinumerot 1 ja 8.

Illan arvonnassa ei löytynyt yhtään täysosumaa, joten pelin potti kohoaa. Tiistain arvonnassa Eurojackpotin potissa on noin 41 miljoonaa euroa.

5+1 -oikein rivejä oli pelattu kaksi kappaletta. Saksaan matkasi kaksi 885 350 euron pottia.

Suomeen osui yksi 5+0 -oikein tulos. Vantaalla Tikkurilan Prismassa Eurojackpot-rivinsä pelannut asiakas voitti 499 296 euroa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen on lunastettava voittokuponkinsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä. Aikaa voittokupongin lunastukseen on yksi vuosi.

- Tikkurilan Prismassa pelannut onnekas on samalla tervetullut juhlistamaan voittoaan myös perinteisten Veikkauksen voittajakahvien merkeissä voittajakabinettiimme. Onnittelut illan voittajalle! Veikkauksen tiedottaja Ilkka Nisula onnittelee.

Toinen illan 5+0 -tuloksista osui Saksaan.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 4 4 2 1 5 7 7. Kahden ylimmän voittoluokan tuloksia ei löytynyt.

Perjantain Lomatonnin voittoyhdistelmä on Dallas 64. Lomatonneja voitettiin yksitoista kappaletta.

Katso kaikki tulokset

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma