Eurojackpotin potti paisuu jo 61 miljoonaan euroon – Turkuun ja Järvenpäähän Jokeri-onnea

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 40/2018 yhtään täysosumaa. Ensi viikolla 5+2-tuloksille on jaossa 61 miljoonaa euroa.

5+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta: kaksi Saksasta, yksi Hollannista ja yksi Sloveniasta. Voiton arvo on 493 312 euroa. 5+0-tuloksillakin saa 87 055 euroa. Niitä löytyi Euroopasta kahdeksan kappaletta: neljä Saksasta, kaksi Puolasta, yksi Norjasta ja yksi Unkarista.

Suomeen ei osunut perjantain arvonnassa yhtään kolmen ylimmän voittoluokan tulosta. Suomalaisten suurimmat yksittäiset voitot tulivat 16:lla 4+2-tuloksella. Niillä sai 2638 euroa kullakin.

Eurojackpotin oikeat numerot kierroksella 40/2018 ovat 12, 15, 32, 44 ja 49. Tähtinumerot ovat 5 ja 7.

Perjantain Jokerin voittorivi on 8 4 0 6 0 9 6. Kierroksella löytyi kaksi 6 oikein -tulosta. Järvenpään Citymarketissa pelannut asiakas oli tuplannut rivinsä, joten hän voittaa mojovat 40 000 euroa. Turkulaisella nettipelaajalla oli niin ikään kuusi oikein. Hänen voitto-osuutensa on 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Rio de Janeiro 57. Tuhannen euron voittoja lähti jakoon 13 kappaletta.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.