Eurojackpotista 123 000 euron voitto nettipelaajalle Lempäälään

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 38/2018 täysosumia. Suomeen saatiin kuitenkin yksi lähes 123 000 euron voitto.

5+0-tuloksella saatu noin 123 000 euron voitto matkaa nettipelaajalle Lempäälään. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen. Muut neljä 5+0-voittoa menivät Saksaan (x2), Italiaan ja Tanskaan.

5+1-tuloksia löytyi kolme kappaletta. Noin 580 000 euron voitot matkaavat Saksaan, Norjaan ja Slovakiaan.

Eurojackpotin kierroksen 38/2018 päänumerot ovat 5, 8, 16, 42, 46 ja tähtinumerot 2 ja 10.

Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 38 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 4 4 2 5 4 9.

Lomatonnin voittorivi on San Diego 92. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin yhdeksän kappaletta.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.