Eurojackpotista 72 000 euron voitto Sastamalaan

Eurojackpotin arvonnassa saatiin perjantaina (kierros 2/2019) yksi suuri voitto Suomeen. Täysosumia ei löytynyt, joten ensi perjantaina jaossa on 27 miljoonan euron potti.

Eurojackpotin potti nousi 27 miljoonaan euroon.

Suomen voitto tuli 5+0 oikein -tuloksella. Voittorivi oli pelattu Sastamalan K-citymarketissa. Pelaaja oli käyttänyt Veikkaus-korttia, joten 72 000 euron voitto ohjautuu suoraan pankkitilille.

Sastamalan lisäksi 72 000 euron voitot matkaavat Italiaan ja Norjaan sekä peräti viitenä kappaleena Saksaan. Saksaan matkaavat myös illan suurimmat voitot: kaksi 5+1 oikein -tuloksella tullutta reilun 816 000 euron voittoa.

Eurojackpotin oikea rivi (kierros 2/2019) on 6, 12, 35, 39, 49 sekä tähtinumerot 4 ja 9.

Jokerivoitot Joensuuhun ja Nurmekseen

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 1 6 1 2 6 1 1. Perjantai-Jokerissa löytyi kaksi 6 oikein -tulosta.

Tuplattu 40 000 euron voittorivi oli pelattu Joensuussa Reijolan ST1-asemalla Veikkaus-kortilla. 20 000 euron jokerivoitto oli pelattu Nurmeksessa Porokylän S-marketissa.

Lomatonnin voittorivi on Rooma 42. Tuhannen euron päävoittoja löytyi kahdeksan kappaletta.

Eurojackpotin potti nousi 27 miljoonaan euroon.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.