EBLC

Euroopan huippujohtajat kokoontuvat Helsingissä

Helsinkiin kokoontuu 2.–4.7.2015 yli sata kansainvälistä huippujohtajaa, asiantuntijaa ja mielipidevaikuttajaa keskustelemaan Euroopan tämän hetken kriiseistä sekä tulevaisuudesta. Northern Light 2015 huippukokouksen teemana on “Pelottava uusi maailma – kuinka tehdä bisnestä maailmassa, jossa ei ole järjestystä?”

Eurokriisi, Ukraina, tietoturvallisuus ja pakolaiskriisi tulevat olemaan keskeisiä teemoja konferenssissa. Lisäksi keskustellaan siitä, kuinka yritysten tulisi navigoida tässä epävakaassa ympäristössä. Konferenssin järjestäjänä toimii The European Business Leaders’ Convention (EBLC).

EBLC on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka on perustettu vuonna 2002. Northern Light -konferenssi järjestetään Suomessa joka toinen vuosi, ja välivuosina pienemmässä mittakaavassa jossain muualla Euroopassa. EBLC:n puheenjohtajana toimii Outokummun puheenjohtaja Jorma Ollila ja pääsihteerinä Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Risto E. J. Penttilä.

Tämän vuoden kolmipäiväisen seminaarin osallistujia ovat suurimpien eurooppalaisyritysten huippujohtajat, kuten Siemens AG:n toimitusjohtaja Joe Kaeser, Rusnanon hallituksen puheenjohtaja Anatoly Chubais, New America Foundationin toimitusjohtaja Anne-Marie Slaughter, Ruotsin entinen pää- ja ulkoministeri Carl Bildt sekä Ruotsin entinen valtiovarainministeri Anders Borg.

Lisätiedot:

EBLC:n pääsihteeri Risto E.J. Penttilä 050 366 2395.
Haastattelupyynnöissä voitte olla suoraan yhteydessä viestintäpäällikköön, Lena Hartikainen lena.hartikainen@eblc.org tai 040 668 9998.

EBLC
Aleksanterinkatu 17 / PL 1000