Euroopan noustessa terveysalan digitaalisten ratkaisujen kiinnostavimmaksi alueeksi HIMSS kokoaa yhteen terveydenhuoltoalan edustajia

HIMSS (Healthcare Information and Management Systems Society) kokoaa yhteen terveydenhuolto- ja IT-alan johtavia tahoja, joilla on ainutlaatuinen tilaisuus edistää Euroopan terveysalan järjestelmien digitaalista muutosta.

COVID-19-pandemian aiheuttamat monet haasteet — mukaan lukien terveydenhuollon modernisointiin investoidut miljardit eurot, kansalliset säännösaloitteet ja ehdotettu EU-lainsäädäntö Eurooppalainen terveysdata-avaruuden luomiseksi — tekevät alueesta yhden terveysalan digitaalisten ratkaisujen houkuttelevimmista ja dynaamisimmista markkina-alueista maailmassa.

”Tämän vuoden terveysalan digitaalisten ratkaisujen keskipiste on Helsingissä 14.–16. kesäkuuta järjestettävä vuoden 2022 eurooppalainen terveysalan konferenssi ja näyttely HIMSS, jossa sairaalat, viranomaiset ja innovoijat tarkastelevat terveydenhuollon seuraavan sukupolven palveluratkaisujen tarjoamista nyt,” sanoi Armin Scheuer, HIMSS:n EMEA-alueen varapääjohtaja ja toimitusjohtaja. ”Euroopan HIMSS22-konferenssissa on mukana yli 120 terveysalan asiantuntijaa ja tähän asti kaikkein paras terveysalan teknologiaratkaisujen näyttely, ja konferenssi pyrkii ratkomaan alan haasteita.”

EU investoi 673 miljardia euroa osana Elpymis- ja palautumistukivälinettä, josta on varattu miljardeja terveysalan digitaaliseen muutokseen.

Euroopan HIMSS22-konferensissa terveydenhuollon johtavat tahot pyrkivät tekemään yhteistyötä toteuttaakseen Eurooppalaisen terveysdata-avaruuden. Ehdotettu lainsäädäntö on tärkeä askel kohti terveysalan digitaalisten ratkaisujen asemaa terveydenhuoltojärjestelmien keskipisteessä Euroopan laajuisesti, ja lukuisat HIMSS22 Euroopan aloitteet pyrkivät toteuttamaan Eurooppalaisen terveysdata-avaruuden.

Katso HIMSS22 Euroopan koko ohjelma. Ota yhteyttä Ellie Patoniin osoitteessa Ellie.Paton@himss.org mediarekisteröintiä varten.

Mikä on HIMSS?

HIMSS (Healthcare Information and Management Systems Society) on maailmanlaajuinen neuvoa antava ajatusjohtaja ja jäsenpohjainen organisaatio, joka on sitoutunut uudistamaan maailmanlaajuista terveysalan ekosysteemiä tiedon ja teknologian avulla. Tavoitehakuisena yleishyödyllisenä organisaationa HIMSS tarjoaa ainutlaatuisen laajaa ja kattavaa asiantuntijuutta terveysinnovaatioissa, yleisissä käytännöissä, työvoiman kehityksessä, tutkimuksessa ja terveysalan digitaalisessa muutoksessa ja neuvoo globaalin terveysalan ekosysteemin johtavia tahoja, sidosryhmiä ja vaikuttajia parhaisiin käytäntöihin liittyen. Kohdistamme innovaatiomme yhteisöihin ja tarjoamme tärkeää tietoa, koulutusta ja mukaansatempaavia tapahtumia terveydenhuollon ammattilaisille, maksajille, viranomaisille, startup-yrityksille, biotieteen edustajille ja muille terveydenhuollon organisaatioille varmistaen, että niillä on käytettävissään oikeaa tietoa päätöksenteon yhteydessä.

HIMSS on palvellut globaalia terveysalan yhteisöä yli 60 vuoden ajan, ja sillä on keskitettyä toimintaa Pohjois-Amerikassa, Euroopassa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Lähi-idässä ja Aasian ja Tyynenmeren alueella.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Ellie Paton, HIMSS
ellie.paton@himss.org

Rubix Receives $100 Million Investment from LDA Capital5.7.2022 23:36:00 EEST | Press release

Rubix Blockchain Pte Ltd (Rubix) announced today it has secured a $100 million investment from LDA Capital Ltd to grow global operations, support the transition to Web3, and expand its green blockchain community. “Rubix is a gamechanger for international transactions. It’s exactly the type of innovative disruptor we look to partner with,” said Warren P. Baker III, managing partner at LDA Capital. “What sets the Rubix blockchain apart is its environmentally friendly crypto framework and focus on leveraging the Web3 technology to address some of the biggest issues society faces today. This isn’t just a coin, it’s a true transformation in how online transactions are processed.” This investment will allow Rubix to optimize growth in the Web3 space, expanding education opportunities, policy development, and Web2 to Web3 transition – enabling partners to build various apps on the platform including those that address social and environmental issues. The funds will also be used to increase in