Eva Mantila vanhemmaksi konsultiksi Rud Pedersenille

Pohjoismaiden johtava yhteiskuntapoliittiseen neuvonantoon sekä päättäjäviestintään keskittynyt konsulttitoimisto Rud Pedersen Public Affairs vahvistaa tiimiään, kun Eva Mantila aloittaa 1.4. alkaen vanhempana konsulttina.

Eva Mantila on pitkän linjan liiketoiminnan kehittäjä ja markkinoinnin osaaja. Hän liittyy Rud Pedersenin vahvuuteen Googlelta, jossa hän on johtanut viimeiset vuodet Suomen brändi- ja mainetoimintoja osana Pohjois-Euroopan tiimiä. Tätä ennen Mantila on toiminut mm. yritysten digitalisaatioon keskittyneen Ionan palveluksessa sekä useita vuosia järjestösektorilla mm. Plan Suomen myynti- ja markkinointijohtajana.

Nimityksen myötä Rud Pedersen Public Affairs vahvistaa ennen muuta digitaalisen liiketoiminnan osaamistaan ja monikanavaisen viestinnän kyvykkyyttään. Tämän yhdistämisestä syvään poliittiseen ja yhteiskunnalliseen osaamiseen odotetaan tuovan lisää kykyä asiakkaiden palvelemiseen.

On hienoa liittyä osaksi Rud Pedersenin tiimiä, jossa pääsen soveltamaan monialaista kokemustani strategisesta brändinhallinnasta päättäjäviestintään. Odotan innolla, että pääsen sparraamaan tiimiä ja asiakkaita digitaalisissa mahdollisuuksissa”, Mantila toteaa.

Susanna Korpivaara, Managing Partner, susanna.korpivaara@rudpedersen.com, puh. 0400 322 432
Eva Mantila, Senior Consultant, eva.mantila@rudpedersen.com

Rud Pedersen Group on yli 250 asiantuntijan voimin kahdeksassa maassa toimiva eurooppalainen konsulttiryhmä. Rud Pedersen Public Affairs keskittyy yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja päättäjäviestintään. Tytäryhtiöt King Street ja RP People täydentävät palveluvalikoimaa viestinnässä, strategiakonsultoinnissa ja henkilöstön kehittämiseen ja rekrytointeihin liittyvissä kysymyksissä. Palvelemme yrityksiä, julkisyhteisöjä ja organisaatiota. Suurin osa asiakkaistamme on kansainvälisiä toimijoita.