Fafa's avasi ravintolan kauppakeskus Myyrmanniin

Fafa's avaa kesäkuussa kolme uutta ravintolaa pääkaupunkiseudulle.

Fafa's avasi uuden ravintolan Vantaalle 2.6. kauppakeskus Myyrmannin 2. kerrokseen. Ravintolan omistaa yrittäjä Gufran Lutful, joka toimii myös yrittäjänä Fafa's Hakaniemessä ja Fafa's Triplassa.

"Olen ylpeä saadessani avata kolmannen Fafa's-ravintolan. Fafa's:n maukkaat käsintehdyt ruoka-annokset ovat erinomainen lisäys Myyrmannin ravintolamaailmaan. Kauppakeskuksen kävijöillä on tilaisuus syödä paikan päällä tai tehdä tilaukset Fafa's Webshop:n, Woltin tai Foodoran kautta," kertoo yrittäjä Gufran Lutful.

Fafa's on avannut ravintoloita kesäkuun alusta lähtien. Fafa's-ketjun toimitusjohtaja Ville Myllyniemi kertoo, että Myyrmannin lisäksi Fafa's avaa kesäkuun aikana uudet ravintolat myös kauppakeskus Hertsissä ja Fredrikinkadulla.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.