Fafa’s avasi toisen ravintolan Jyväskylään

Ravintolaketju Fafa’s laajentaa verkostoaan pääkaupunkiseudun lisäksi myös Jyväskylässä. Fafa's:n toinen ravintola avattiin kauppakeskus Sepässä 23.3.2021 ja ravintolan yrittäjänä toimii Solja Saira. Jyväskylän ensimmäinen Fafa’s ravintola on palvellut asiakkaita keskustan kauppakadulla vuodesta 2016.

Olen työskennellyt ravintola-alalla 10 vuotta ja lähes koko ajan esimiestehtävissä, kertoo yrittäjä Solja Saira taustastaan. Yrittäjyys on minulle aivan uutta ja Fafa’s ravintolan avaaminen kauppakeskus Sepässä on tilaisuus, josta olen pitkään haaveillut, Saira jatkaa. Olen koulutukseltani laulunopettaja ja koen, että opettajan työn kautta oppimani järjestelmällisyys ja johdonmukaisuus ovat valttikorttejani ravintola-alan hektisessä työssä Saira päättää.

Keski-Suomen suurin kauppakeskus Seppä sijaitsee kasvavassa ja vilkkaassa Seppälän kaupunginosassa, johon asiakkaiden on helppo saapua asioimaan. Kauppakeskus Sepässä panostetaan asiakkaiden viihtyvyyteen ja palveluiden monipuolisuuteen. Uusi Fafa’s sijaitsee kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, joka sai alkunsa Iso Robertinkadulta Helsingistä. Kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Vallitsevan sulkutilan johdosta (8.-28.3.2021) Fafa’s Sepästä voi noutaa take away tilauksia. Fafa’s Sepän löydät myös fafas.fi-verkkokaupasta.

Katso ravintolan osoite ja aukioloajat tästä.

Anu LindholmHead Of Real Estate & FranchiseReal Estate & Franchise

Haluatko Fafa's:n yrittäjäksi tai onko sinulla tiedossa sopiva liikepaikka seuraavalle Fafa's-ravintolalle? Ota yhteyttä!

anu@fafas.fi