Fafa’s avasi toisen ravintolan Turkuun

Uusi ravintola avattiin kauppakeskus KOP-kolmioon Turun ydinkeskustaan 1.7.2020.

Pääsemme nyt tarjoamaan asiakkaillemme Fafa's:n herkkuja myös Turun keskustassa. Ravintola sijaitsee erittäin hyvällä paikalla KOP-kolmiossa ja uskon, että ravintolan tuoterepertuaari vastaa koko ajan kasvavaan kasvis- ja katuruuan kysyntään, toteaa toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa's KOP-kolmio

Osoite:
Aurakatu 8, 20100 Turku

Aukioloajat:
Ma - To klo 10.30 - 22.00
Pe - La klo 10.30 - 02.00
Su klo 12.00 - 20.00

Fafa’s Replugged @Lerin Paja: Kuunnellaan hyvää, tehdään hyvää13.4.2021 15:52:59 EEST | Tiedote

Ihminen tarvitsee sekä ruumiin- että hengenravintoa, varsinkin vaikeampina aikoina. Olemme joutuneet elämään ilman elävää musiikkia ja muuta kulttuuria jo liian pitkään. Mutta tätä tuskaa ei voi verrata esiintyvien taiteilijoiden kärsimykseen. Siksi Fafa’s käynnistää Replugged-digikonsertit yhdessä Lerin pajan kanssa torstaisin kello 19. Kun ns. lähikonsertteja ei voi järjestää, haluamme näyttää mallia, että etäkeikat voivat tarjota hengenravintoa meille kaikille, sekä töitä ja toimeentuloa taiteilijoille. Kulttuurialan työllistämistä 117 000 ihmisestä noin 40 prosenttia on määräaikaisessa suhteessa tai yrittäjiä. Heihin korona on iskenyt koviten. Muusikoiden liitto arvioi, että lähes kaikki muusikot (96 %) ovat menettäneet työtilaisuuksia. Näyttelijäliiton mukaan pelkästään freelance-näyttelijät ovat menettäneet työtuloja jopa 40 miljoonaa euroa. “Me Fafa’silla pohdimme, miten voisimme auttaa kulttuurialaa. Sillä taiteella pitää voida elää. Samaan aikaan Leri Leskinen suunnitteli Leri