Fafa’s avasi toisen ravintolan Turkuun

Uusi ravintola avattiin kauppakeskus KOP-kolmioon Turun ydinkeskustaan 1.7.2020.

Pääsemme nyt tarjoamaan asiakkaillemme Fafa's:n herkkuja myös Turun keskustassa. Ravintola sijaitsee erittäin hyvällä paikalla KOP-kolmiossa ja uskon, että ravintolan tuoterepertuaari vastaa koko ajan kasvavaan kasvis- ja katuruuan kysyntään, toteaa toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa's KOP-kolmio

Osoite: