Fafa’s avasi uuden ravintolan Herttoniemessä

Fafa's palvelee asiakkaita kauppakeskus Hertsissä.

Tilan tunnelmaan on vaikuttanut seinämaalauksellaan taiteilija Jani Tolin, jonka taidetta on nähtävillä myös Fafa’s A Bloc:ssa, Fafa's Columbuksessa sekä Fafa’s Myllyssä.

"Hertsin teoksessa yhdistyy teemaltaan urbaani kerroksellinen paperikollaasi graffittiin ja mainostekstimäiseen "Courage" -sanaan, joka on brändin arvojen mukainen." -Tolin Summaa.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa’s avasi kaksi uutta ravintolaa Helsinkiin11.5.2021 10:12:00 EEST | Tiedote

Fafa's jatkaa jälleen laajentumistaan ja on avannut huhti-toukokuussa kaksi uutta ravintolaa Helsinkiin, Fafa’s Flemarin Kallion ytimeen sekä toisen kauniin ympäristön omaavaan Lehtisaaren. Fafa’s-ketjun ravintoloita on nyt yhteensä 43 eri kohteessa Suomessa ja yksi Iso Britannian Lontoossa. Kallion toinen Fafa’s-ravintola Ravintolan omistajana toimii kokenut yrittäjä Tayaba Islam, joka toimii myös Kallion sekä Martinlaakson Fafa’s:ien yrittäjänä. Flemari sijaitsee Fleminginkadulla - Kallion vilkkaassa ytimessä ja ravintolan sisustuksesta huokuu nuorekas sekä ajan hermoilla oleva tunnelma. Uusi naapuri Lehtisaaressa Mahafujur Tahaman toimii Fafa’s Lehtisaaren yrittäjänä. Mahafujur on myöskin toiminut yrittäjänä Pohjoisen Rautatienkadun Fafa’s:ssa. Hän pääsee toimimaan uniikissa lokaatiossa, jossa vallitsee yhteisöllinen tunnelma. Ravintola on paikallinen loftmainen olohuone, jonka isossa salissa voi viettää rauhassa lounastaukoa. Ravintolat ovat myös fafas.fi -verkkokaupassa, josta kot

Fafa’s Replugged @Lerin Paja: Kuunnellaan hyvää, tehdään hyvää13.4.2021 15:52:59 EEST | Tiedote

Ihminen tarvitsee sekä ruumiin- että hengenravintoa, varsinkin vaikeampina aikoina. Olemme joutuneet elämään ilman elävää musiikkia ja muuta kulttuuria jo liian pitkään. Mutta tätä tuskaa ei voi verrata esiintyvien taiteilijoiden kärsimykseen. Siksi Fafa’s käynnistää Replugged-digikonsertit yhdessä Lerin pajan kanssa torstaisin kello 19. Kun ns. lähikonsertteja ei voi järjestää, haluamme näyttää mallia, että etäkeikat voivat tarjota hengenravintoa meille kaikille, sekä töitä ja toimeentuloa taiteilijoille. Kulttuurialan työllistämistä 117 000 ihmisestä noin 40 prosenttia on määräaikaisessa suhteessa tai yrittäjiä. Heihin korona on iskenyt koviten. Muusikoiden liitto arvioi, että lähes kaikki muusikot (96 %) ovat menettäneet työtilaisuuksia. Näyttelijäliiton mukaan pelkästään freelance-näyttelijät ovat menettäneet työtuloja jopa 40 miljoonaa euroa. “Me Fafa’silla pohdimme, miten voisimme auttaa kulttuurialaa. Sillä taiteella pitää voida elää. Samaan aikaan Leri Leskinen suunnitteli Leri