Fafa's on nyt Mama's

Kaupunkikulttuuria ja yhteisöllisyyttä tukeva ravintolaketju Fafa’s on äitienpäivänä 10. toukokuuta 2020 Mama’s.

Fafa’s-ravintoloiden perustajat Doron Karavani ja Osmo Walden
kiinnittämässä uutta tunnusta Kallion toimipisteen sisäänkäynnille.
Kuva: Otto Virtanen.
Fafa’s-ravintoloiden perustajat Doron Karavani ja Osmo Walden kiinnittämässä uutta tunnusta Kallion toimipisteen sisäänkäynnille. Kuva: Otto Virtanen.

Haluamme kiittää tulevana viikonloppuna kaikkia äitejä ja erityisesti Suomen urheita terveydenhuollossa työskenteleviä äitejä, jotka taistelevat päivittäin COVID-19-pandemiaa vastaan.

Tulevana sunnuntaina tuemme julkisen alan terveydenhuollon äitejä ja äidiksi itsensä tuntevia tarjoamalla heille veloituksetta Fafa’s-verkkokaupan kautta kausiluonteisen uutuuden, Spicy Beetroot Pitan. Mama’sin tunnus komeilee Kallion toimipisteen sisäänkäynnillä ja tunnus nähdään myös digitaalisissa kanavissamme. Ilmaisen pitan voi lunastaa itselleen rekisteröitymällä huhtikuussa avaamaamme fafas.fi verkkokauppaan.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’sin toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Lisätietoja:

Ville Myllyniemi,
CEO / Fafa’s Plats Oy
ville@fafas.fi

Fafa’s-ravintoloiden perustajat Doron Karavani ja Osmo Walden
kiinnittämässä uutta tunnusta Kallion toimipisteen sisäänkäynnille.
Kuva: Otto Virtanen.
Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt.

Suomessa 2011 perustettu ja suomalaisessa omistuksessa oleva Fafa's on yksi  suosituimmista kasvisruokapainotteisista Fast Casual -ravintola konsepteista niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.