Fafa's palvelee asiakkaita uudella paikalla kauppakeskus Myllyssä.

Fafa’s avasi ravintolan Raision kauppakeskuks Myllyn paraatipaikalle.

Ravintolapäälliikkö Minna Kiiski-Ay on tyytyväinen Fafa's:n uuteen näkyvään sijaintiin.

"Tavoitettavuus parani merkittäväsi ja saamme varmasti kanta-asiakkaiden lisäksi aivan uusia asiakkaita. Hieman jännittää riittävätkö asiakaspaikat, sillä odotamme tietysti asiakasryntäystä upeaan ravintolaamme," toteaa Minna Kiiski-Ay iloisena.

Heinäkuun ensimmäisenä päivänä Fafa's avaa uuden ravontolan Turun sydämeen — kauppakeskus KOP-Kolmioon ja toisen ravintolan elokuussa Vuosaaren Columbukseen.

"Tavoitteena on kasvaa yhteensä 60 ravintolaan Suomessa ja ulkomailla vuonna 2021 aikana, ja rikkoa 100 yksikköä vuoden 2023 mennessä," kertoo Fafa's:n toimitusjohtaja Ville Myllyniemi.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.