Fafa's valloittaa Itä-Helsinkiä

Fafa’s avasi uuden ravintolan Vuosaareen.

Fafa’s avasi uuden ravintolan Vuosaaressa kauppakeskus Columbuksessa 23.7.2020.

Ravintolan on suunnitellut sisustusarkkitehtitoimisto Franz Design Oy:n suunnittelija Juha Ravantti-Vesto. Tilan tunnelmaan on vaikuttanut upealla muraalillaan taiteilija Jani Tolin, jonka kädenjälkeä on nähtävillä Columbuksen lisäksi Fafa’s Citykäytävässä, Hertsissä ja Myllyssä.

Fafa's avasi myös uudelleen heinäkuun alussa ravintolan kauppakeskus Itiksen 2. kerrokseen. Fafa’s Itis on yrittäjä Rahim Mohammadin toinen ravintola Fafa’s Ison Omenan rinnalla.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa's Columbus

Osoite: