FENTEC

FENTEC tuo markkinoille FENTEC 24/7 Cabinet™ itsepalveluvaraston, joka optimoi tuotteiden saatavuuden ja varaston kiertonopeuden

FENTEC 24/7 Cabinet™ on tuotteiden kaupintaan ja jakeluun kehitetty automatisoitu älykaappi, joka parantaa palvelua pitämällä varastosaldot ja tuotteiden saatavuuden ajan tasalla. FENTEC 24/7 Cabinet tarjoaa markkinoiden tehokkaimman reaaliaikaisen inventoinnin jopa 1000 tuotteelle alle 10 sekunnissa. FENTEC on kehittänyt älykaapin vastaamaan erityisesti teollisuuden ja logistiikan tarpeita. Tuotteiden saatavuus varmistetaan optimoiden samalla varaston kokoa.
FENTEC 247 Cabinet

FENTECin innovatiivinen kaupintaratkaisu tukee palveluntarjoajan liiketoimintaa

Itsepalveluperiaatteella toimiva kaupintavarasto sijoitetaan asiakkaan tiloihin lähelle käyttökohdetta, jolloin palveluntarjoajan tuotteet ovat asiakkaiden saatavilla 24/7. Reaaliaikainen varastosaldon inventointi jokaisen tapahtuman jälkeen mahdollistaa automaattiset tuotteiden uudelleentilaukset ja laskutuksen suoraan palveluntarjoajan ERP-järjestelmään, mikäli asetettu saldoraja hälyttää. FENTEC 24/7 Cabinetista eivät lopu tuotteet, joten se tarjoaa asiakkaille erinomaista palvelua.

FENTECin älykaappi tehostaa palveluntarjoajan liiketoimintaa parantamalla tuotteiden kiertonopeutta, pienentämällä hävikkiä ja lyhentämällä kuljetusketjua. Se tarjoaa mahdollisuuden myynnin ennusteisiin kulutusmallien pohjalta. FENTEC 24/7 Cabinetin avulla palveluntarjoaja voi keskittyä ydinliiketoimintansa kehittämiseen.

”FENTECin kokenut tuotekehitystiimi on kehittänyt asiakaslähtöisesti ja markkinoita kuunnellen uudenlaisen FENTEC 24/7 Cabinet älykaapin, jonka useat teknologiset innovaatiot on patentoitu”, kertoo Jari Kinnunen, FENTECin toimitusjohtaja. Lanseerattu tuote on jo käytössä asiakaskohteissa ja saanut kiitosta. ”Ratkaisumme on herättänyt kiinnostusta myös Suomen rajojen ulkopuolella ja neuvottelemme tällä hetkellä useammasta pilotista”, Kinnunen iloitsee.

FENTEC 24/7 Cabinet on osa FENTECin RFID-teknologiaa hyödyntävää avaimet käteen -ratkaisua, joka pitää sisällään etähallintaohjelmiston, liitettävyysratkaisut sekä projekti- ja tukipalvelut. Ratkaisuun on mahdollista liittää lisäpalveluita, kuten tuotteiden yksilöintiin käytettävät RFID-tunnisteet. FENTEC 24/7 Solutions -tuoteperhe täydentyy tulevaisuudessa.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Yhteyshenkilö:

Jari Kinnunen, CEO
jari.kinnunen@fentec.fi

FENTEC 247 Cabinet
FENTEC 247 Cabinet orange
FENTEC 247 Cabinet white

FENTEC
Näsilinnankatu 39
33200 TAMPERE

+358 10 841 0330https://fentec.fi

FENTEC on ainutlaatuinen suomalainen teknologiayhtiö, joka luo resurssitehokkuutta ja kasvua asiakkaidensa liiketoimintaan innovatiivisilla RFID-pohjaisilla FENTEC 24/7 varasto- ja avaimet käteen -ratkaisuilla. FENTEC palvelee yli 100 teollisuuden, logistiikan, terveydenhuollon ja palvelualan yritystä Euroopassa. Yhtiö hakee kasvua kansainvälisiltä markkinoilta. www.fentec.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta FENTEC

FENTEC Oy signs an agreement with the Würth Group for delivering a global 24/7 service solution10.11.2022 07:57:39 EET | Press release

FENTEC Oy and the Würth Group have signed an agreement on 8.11.2022 for cooperation and delivery of the global 24/7 service solution to the Würth Group. FENTEC’s solution brings new technology to Würth’s existing business model in providing shop-in-shop service to worldwide customers. The FENTEC 24/7 Solution™ is an automated self-service point enabling sales, rental and lending services onsite. The Würth Group is the global market leader in the development, production and sales of fastening and assembly materials, operating in over 80 countries with over 400 companies.

FENTEC Oy:lle merkittävä sopimus Würth Groupin globaalin 24/7 palveluratkaisun toimittamisesta10.11.2022 07:57:37 EET | Tiedote

FENTEC ja Würth Group ovat allekirjoittaneet 8.11.2022 sopimuksen yhteistyöstä ja Würth Groupin globaalin 24/7 palveluratkaisun toimittamisesta. FENTECin ratkaisu tuo uutta teknologiaa Würthin olemassa olevaan liiketoimintamalliin, jolla tarjotaan shop-in-shop-palvelua asiakkaille maailmanlaajuisesti. FENTEC 24/7 Solution™ on automaattinen itsepalvelupiste, joka mahdollistaa tuotteiden myynti-, vuokraus- ja lainauspalvelut kohteissa. Würth Group on globaali markkinajohtaja kokoonpano- ja kiinnitysmateriaalien kehittämisessä, tuotannossa ja myynnissä. Se toimii yli 80 maassa yli 400 yrityksen voimin.

FENTEC launches FENTEC 24/7 Cabinet™ self-service storage for optimizing product availability and inventory turnover17.6.2021 14:37:26 EEST | Press release

FENTEC 24/7 Cabinet™ is an automated and intelligent cabinet for product supply and consignment sales. The solution improves service by taking care of stock balance and product availability. The Cabinet offers best-performing real-time inventory for even 1000 products in less than 10 seconds. FENTEC has developed the cabinet to respond especially to the needs of manufacturing industry and logistics. The solution ensures product availability while optimizing the stock size at the same time.

FENTEC Group yhdistää kaksi vahvaa RFID-alan toimijaa10.8.2020 08:27:18 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 10.8.2020, Tampere. RFID-teknologian asiantuntijayritykset, ToP Tunniste Oy ja Fentec Partners Oy, yhdistävät voimansa. Molempien yritysten osakekannat ovat siirtyneet vasta perustetulle FENTEC Group Oy:lle 3.7.2020. Yhdistymisen myötä FENTEC Groupista syntyy Suomeen alan kärkitoimija, joka kehittää ja toteuttaa asiakkailleen RFID-kokonaisratkaisuja. Yhtiö tavoittelee jatkossa vahvaa kasvua sekä Suomessa että kansainvälisillä markkinoilla.