Finlaysonin alueen kolmas elämä – Innovation Home ja Varma avaavat uuden innovaatiokeskuksen Tampereelle!

Uusi Innovation Home Tampereen toimipiste tulee vastaamaan muuttuneisiin työtilatarpeisiin hetkellä, jolloin joustavalle hybridityöskentelylle on kysyntää enemmän kuin koskaan aiemmin. Innovation Home Tampere tarjoaa tulevassa Finlaysonin kiehtovassa kaupunkiympäristössä entistä suuremmat, monipuolisemmat, terveysturvallisemmat ja innovatiivisemmat hybriditilat showroom-näkyvyyttä ja työhyvinvointia unohtamatta.

”Innovation Home:n uusi toimipiste asettuu upeisiin kansallismaisemiin Tammerkosken äärelle. Ikkunoista avautuu näkymä mm. Wivi Lönnin suunnittelemalle paloasemalle ja Satakunnansillalle”, toteaa laajentuvaa yhteistyötä innolla odottava Varman asset manager Kai Niinimäki.

”En pysyt sanoin kuvaamaan, miten innoissani olen tästä laajentumisesta. En voisi kuvitella parempaa paikkaa Innovation Home:n laajentumiselle kuin alueen, missä aikoinaan on syttynyt Suomen ensimmäinen sähkövalo ja missä Väinö Linnan Tuntematon sotilas on saanut alkunsa. Voiko tätä inspiroivampaa ympäristöä enää startupeille ja muille yrityksille olla.”, kuvailee tunteitaan Kati Haikola-Mehtälä, joka johtaa Innovation Home:n Tampereen toimintaa.

Uudet Innovation Home:n tilat tulevat tarjoamaan muuntojoustavia työtiloja hyvin erilaisiin tarpeisiin. ”Tarvitsetpa vaikka vain hetkellistä kokoustilaa, omaa tiimihuonetta pidemmäksi aikaa tai vain työpisteen, missä työskennellämuiden yrittäjien kanssa ja verkostoitua, voimme jatkossa tarjota tämän kaiken! Meillä jokainen voi olla kuin kotonaan!”, iloitsee Innovation Home:n operatiivinen johtaja Katja Aalto.

Tampereen laajennus on osa Innovation Home:n kasvustrategiaa. Innovation Home:n uudet laajennuskohteet vastaavat uudenlaiseen työskentelytarpeeseen unohtamatta etätyöntekoa. Yrityksen monipuolinen toimipisteverkosto yhdessä yhteisön palveluiden kanssa mahdollistavat, että työtä voi tehdä joustavasti eri toimipisteissä. ”Arvojemme mukaisesti tavoitteenamme on tehdä työntekijöistä onnellisuuden ja hyvinvoinnin kautta tuottavampia sekä tarjota yrityksille uusia bisnesmahdollisuuksia laajentuneen verkoston avulla. Pystymme tarjoamaan niin pienille kuin suuremmille yrityksille uudenlaisen ja kustannustehokkaan innovaatiokodin. Palvelumme tukee niin hyvistä työntekijöistä kuin suorituksista kilpailemista”, kiteyttää Innovation Home:n toimitusjohtaja Petra Erätuli-Kola.

”Finlaysonin alue on tamperelaisille tärkeä ja monen ihmisen työpaikka. Koronakriisin helpottaessa on hienoa saada yhteinen kokoontumis- ja innovaatiopaikka näin keskeiselle paikalle – vielä me tapaamme!” sanoo Ilkka Kaikuvuo, tamperelainen rinnakkainyrittäjä ja Innovation Homen hallituksen jäsen.

Lisätietoa:

Innovation Home, CEO, Petra Erätuli-Kola, 0400415946, petra@coworkinghome.com

Innovation Home Tampere, Kati Haikola-Mehtälä, 045 139 1131, kati@coworkinghome.com

Innovation Home on muuntojoustavia toimistopalveluita tuottava yritys.

Innovation Home on pääomasijoittajista, yrityksistä ja startupeista koostettu uudenlainen businesshome konsepti, joka yhdistää startupit, kasvuyritykset ja korporaatiot. Se luo tulevaisuuden työskentelypaikkaa, jossa ympäristö tukee työhyvinvointia, yhteisöllisyyttä ja uudistumista. Innovation Homen innovaatiokeskukset sijaitsevat Otaniemessä, Kalliossa, Arabiassa, Levillä, Tampereella, Singaporessa ja Los Angelesissa. Innovation Home on kasvanut kannattavasti koko tarinan alusta asti, säilyttänyt jäsentensä suositteluhalukkuuden kovasta kasvusta huolimatta 100 %:sti.

Innovation Home vahvistaa rivejään osana kasvustrategiaa13.9.2022 08:01:07 EEST | Tiedote